افتتاح بیش از ۶۰۰۰ هزار واحد مسکن در استان اردبیل

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل، ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، صبح امروز _شنبه نهم دی_ و همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی ۶۶۰۰ واحد واحد مسکونی شهری و روستایی در استان اردبیل افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: ۶۶۰۰ واحد مسکونی با زیربنای ۵۹۰۸۶۰ مترمربع و قیمت تمام شده ۵۲,۷۱۱ میلیارد ریال در قالب‌های طرح ملی مسکن، بافت‌های فرسوده، خودمالکی و مسکن‌های روستایی در این سفر افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعداد ۵۸۴۸ واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران واقع در شهرک اندیشه ۲ اردبیل، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب واقع در خیابان داروپخش اردبیل، تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی به صورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

حیدری با اشاره به احداث بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن در مساحت ۶۴۵ هکتار زمین در استان اردبیل، ادامه داد: این سایت با هدف احداث ۱۵ هزار واحد در حال آماده سازی است

وی با اشاره به پروژه ۲۱۰ واحدی فاز ۲ شهرک اندیشه اردبیل، تصریح کرد: این پروژه با زیربنای ۲۵۳۸۴ متر به مساحت ۱۲۳۲۷ متر احداث بازی ساخت‌های رفاهی همچون آسانسور، امکانات گرمایشی و انشعابات آب و برق و گاز است در ۲۱ بلوک احداث و افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: ۵۸۴۸ واحد مسکن روستایی با زیربنای ۹۳۵۰۰ مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 715804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.