توسعه شهر رویاها در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری علاقه‌مند به توسعه صنعت گردشگری استان است و به این منظور تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از مجموعه تجاری، رفاهی و اقامتی شهر رویاها برای تصمیم‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان، در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان اظهار کرد: در این نشست بر استفاده از ظرفیت‌های دوجانبه برای مولدسازی دارایی‌های شهرداری و کسب درآمدهای پایدار از مسیر تعریف پروژه‌های تفریحی و گردشگری تاکید شد.

وی افزود: شهرداری اصفهان علاقه‌مند به توسعه صنعت گردشگری استان اصفهان است و به این منظور تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از مجموعه تجاری، رفاهی و اقامتی شهر رویاها برای تصمیم‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان، در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت ایجاد و توسعه بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای صنعت گردشگری در سطح این کلان‌شهر اضافه کرد: هم‌افزایی بین دو نهاد مؤثر در توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر موجب ارائه راهکارهای کاربردی و مؤثر برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود.

توسعه شهررویاها در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت

لزوم شناخت دقیق فرصت‌های گردشگری اصفهان

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز در این نشست اظهار کرد: دیدگاه و برنامه شرکت بر ارائه بهترین سطح خدمات به شهروندان است و در این راستا بر شناخت دقیق فرصت‌های گردشگری در محدوده‌های صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها و اطلاع‌رسانی درست آن تاکید داریم.

وی تصریح کرد: مثلث تعاملی شرکت توسعه گردشگری سپاهان، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و سرمایه‌گذاران شهر اصفهان می‌تواند شکل گیرد که در این صورت، امکان عرضه خدمت در سطح عالی به شهروندان، گردشگران و علاقه‌مندان به اکوسیستم تفریحی و گردشگری در این کلان‌شهر فراهم خواهد شد.

در ادامه این نشست، نمایندگان طراح معماری پروژه مجموعه تجاری، رفاهی و اقامتی شهر رویاها به بررسی ابعاد گوناگون طرح این هتل که عنوان طرح برتر فستیوال جهانی معماری را به خود اختصاص داده است، پرداختند و نسبت به چگونگی اجرا، تجهیز و بهره‌برداری بهینه از این ظرفیت و اثربخشی آن بر رونق بیشتر مجموعه تفریحی شهر رویاها تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، هتل شهر رویاها با زیربنایی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع، در ۹ طبقه و مجتمع تجاری آن با زیربنای حدود ۱۱ هزار متر مربع در پنج طبقه احداث خواهد شد.

کد خبر 715801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین توکل IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    شهرداری پروژهای ۵۰ سال پیش را اجرایی کند علی اباد کلنگان برای مردم اصفهان گرذشگر نخاستیم