نصب المان‌های مهر و تسبیح در ۲ میدان استان زنجان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: المان‌های مهر و تسبیح در میادین شیلات و سرباز گمنام استان زنجان نصب شد.

مجید دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مراکز فرهنگی همچون تابلوهای شهر هستند که باید تمام رخدادها و برون‌دادهای فرهنگی در آن دیده شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بخشی از فرهنگسراها و مراکز فرهنگی به عهده شهرداری است، افزود: البته شهرداری در حوزه المان‌های فرهنگی و نامگذاری‌ها نیز نقش اصلی را دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان با اشاره به رونمایی المان نماز در شهر در آستانه برگزاری اجلاس نماز به میزبانی زنجان خاطرنشان کرد: این طرح توسط شهرداری طراحی و پس از تأیید شورای اقامه نماز شهرستان پروژه اجرا شد.

دوستی با تاکید بر جایگاه ویژه نماز در مباحث فرهنگی اضافه کرد: ترویج فرهنگ نماز، ترویج مباحث فرهنگی است و اهتمام مسئولان فرهنگی شهرستان به امر نماز، اهتمام جامعه و کاهش آسیب‌های فرهنگی را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در همین راستا نصب المان‌های مهر و تسبیح در میادین شیلات و سرباز گمنام استان زنجان، به مناسبت برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری در آستانه برگزاری اجلاس سراسری نماز انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان از پیگیری برای نصب المان کتاب در زنجان خبر داد و گفت: البته در مناسبت‌های مختلف همچون بازگشایی مدارس المان‌های موقت در قالب دفتر و مداد وجود داشت، اما تاکنون المان دائمی در این حوزه ساخته نشده است.

دوستی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ خیابانی به اسم کتاب در زنجان انجام نشده است، افزود: این موضوع را پیگیر هستیم که اسامی فرهنگی برای نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر بیشتر شود.

کد خبر 715784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.