گذر آقانجفی می‌تواند آیینه‌ای برای معرفی شخصیت و هویت اصفهان باشد

شهردار اصفهان با بیان اینکه محور آقا نورالله نجفی به‌عنوان یکی از محورهای ارزشمند پیرامون آثار تاریخی پس از سال‌ها احیا شد و معتقدم یکی از جذاب‌ترین محورهای پیاده‌رو نصف‌جهان خواهد شد، گفت: این محور می‌تواند آیینه‌ای برای معرفی شخصیت و هویت شهر به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه نهم دی_ در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار کرد: حال شهر خوب است و مدتی است که از حجم آلودگی هوای آن کم شده است که امیدواریم روزها و هوای خوبی را در پیش داشته باشیم و رحمت الهی نیز نازل و شهر از طراوت بیشتری برخوردار شود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته گذر حاج‌آقا نورالله نجفی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: نقاطی همچون میدان امام (ره) و میدان عتیق آن‌قدر بزرگ و باابهت است که همچون نورافکنی که شدت نور آن موجب می‌شود نورهای ضعیف‌تر کمتر مورد توجه قرار گیرد، عمل می‌کند و پیرامون این اماکن بزرگ تاریخی، تعداد زیادی محورها، معابر و منازل به شدت از نظر تاریخی جذاب و ارزشمند است که به‌طور معمول مورد غفلت قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: محور حاج‌آقا نورالله نجفی به‌عنوان یکی از محورهای ارزشمند پیرامون آثار تاریخی پس از سال‌ها که مخروبه شده بود، احیا شد و معتقدم یکی از جذاب‌ترین محورهای پیاده‌روی نصف‌جهان خواهد شد و می‌تواند آیینه‌ای برای معرفی شخصیت و هویت شهر به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی باشد.

قاسم‌زاده ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) ادامه داد: به‌همین مناسبت برنامه وسیعی توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در محل سابق نمایشگاه بین‌المللی واقع در پل شهرستان تدارک دیده شده است که پیشنهاد می‌کنم دختران نوجوان و مادران به این محل سری بزنند.

وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه از امروز (شنبه) آغاز به‌کار می‌کند و برنامه‌های متنوعی همچون ارائه خدمات ویژه و رخدادها و رویدادهای متعدد پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان فرهنگی شهرداری، جزئیات برنامه‌ها را ببینند و از آن استفاده کنند.

کد خبر 715778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.