زورمان به گیتی‌پسند نرسید/ باخت‌های ابتدای فصل تیم‌ ما را وارد چالش سختی کرد

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: شکست‌هایی که در ابتدای فصل داشتیم باعث شد چالش سختی پیش‌روی تیم ما به‌وجود بیاید و باید تلاش کنیم از این روند خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند ایرانیان قزوین عصر امروز _جمعه هشتم دی_ در چارچوب هفته هفدهم از فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن پیروزی به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گیتی‌پسندی‌ها به پیروزی پنج بر دو دست پیدا کردند.

پس از این دیدار سعید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا راجع‌به شکست کراپ الوند مقابل گیتی‌پسند اظهار کرد: تلاش کردیم که از گیتی‌پسند یک‌امتیاز بگیریم اما زورمان به این تیم نرسید خصوصاً اینکه یک اخراجی هم دادیم و گیتی‌پسند سوار بازی شد. بابت این پیروزی به مجموعه بزرگ گیتی‌پسند تبریک می‌گویم.

وی درخصوص شرایط داوری و درگیری میان دو تیم افزود: بازی حساس بود و کوبل‌داوری باید بیشتر از اندازه با دو تیم مدارا می‌کرد؛ اما داوران خوب کار کردند و ناکامی تیم‌ها به‌خاطر خودمان است و به داوری کار نداریم. باید روی خودمان کار کنیم تا در بازی‌های آتی نتایج خوبی به‌دست بیاوریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند تصریح کرد: درگیری خاصی وجود نداشت، به‌این دلیل که شکست خورده بودیم بچه‌ها عصبی بودند و یک تنشی به‌وجود آمد که خیلی زود قائله خاتمه یافت. امسال اتفاقات زیادی برای تیم ما رقم خورد و چند شکستی که در ابتدای فصل داشتیم ما را وارد چالش سختی کرد، بازیکنان جوانی داریم و بیرون آمدن از این شرایط سخت است اما تلاش می‌کنیم به روزهای خوب برگردیم.

کد خبر 715750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.