آغاز طرح تخفیف ۷۰ درصدی روز مادر / ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در هفته تخفیفی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز اجرای طرح تخفیفی روز مادر و مصوبه شورای اسلامی شهر، ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در این هفته اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اشاره به ویژه برنامه تخفیفی به مناسبت روز مادر اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر اجرای طرح تخفیفی در اماکن گردشگری و تفریحی اصفهان، به ویژه تله‌کابین صفه، تله سی‌یژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها ساعت فعالیت اماکن تحت مدیریت شرکت به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان تعیین و اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح از نهم تا پانزدهم دی ۱۴۰۲ افزود: در تاریخ مذکور شهربازی شهر رویاها از شنبه نهم تا جمعه پانزدهم دی از ساعت ۱۰ تا ۲۱ آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

آغاز طرح تخفیف ۷۰ درصدی روز مادر / ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در هفته تخفیفی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: مجموعه تله سیژ ناژوان نیز در این تاریخ از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب آماده پذیرایی از گردشگران گرامی است.

ساکت با بیان آنکه مجموعه تله‌کابین صفه از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۱:۳۰ فعالیت خواهد نمود، خاطرنشان کرد: همچنین این ابرسازه تفریحی روز پنجشنبه چهاردهم دی و جمعه پانزدهم دی از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان گردشگران است.

وی گفت: پس از اجرای طرح تخفیفی ویژه روز مادر ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان مطابق با ساعات مصوب زمستانه شرکت تداوم خواهد یافت.

کد خبر 715748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.