با اختلاف تیم برتر میدان بودیم/ بچه‌های تیم برای خوشحال کردن هواداران سنگ‌تمام می‌گذارند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکنان تیم من برای خوشحال کردن هواداران سنگ‌تمام می‌گذارند تا هر بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه جمعه_ هشتم دی_ محمد کشاورز پس از برتری تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل کراپ الوند اظهار کرد: بازی حساس و سختی با تیم خوب کراپ الوند داشتیم که از امکانات، بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد و می‌دانستیم تقابل دشواری داریم اما خوشبختانه در یک روز خوب کنار هواداران‌مان توانستیم از یک بازی سخت سه‌امتیاز را بگیریم‌.

وی در ادامه افزود: علی‌رغم احترام زیادی که برای علی افضل و تیم‌شان قائل هستم فکر می‌کنم مستحق پیروزی بودیم و خصوصاً در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و تسلط زیادی در برابر حریف داشتیم و با یک نتیجه خوب به پیروزی رسیدیم تا شرمنده هواداران نشویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با حواشی بازی امروز و درگیری‌هایی که وجود داشت تصریح کرد: بخشی از تنش‌ها در فوتسال طبیعی است و اتفاقات ساده‌ای هستند که نیاز نیست درباره‌شان صحبت کنیم و مشکل خاصی وجود نداشت. به‌نظر من روند بازی‌های حساس همین‌طور است.

محمد کشاورز در پایان درخصوص اختلاف ۱۰ امتیازی گیتی‌پسند با مس سونگون خاطرنشان کرد: به جدول نگاهی نمی‌اندازیم، اینکه در صدر قرار داریم خیلی خوشحال هستیم اما نگاه جدولی به مسابقات نداریم و تمام تلاش‌مان این است که هر هفته هواداران را با نمایش فوق‌العاده خوشحال کنیم و بچه‌های تیم برای این کار سنگ‌تمام می‌گذارند.

کد خبر 715726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.