نگارخانه پردیس فرهنگی کوثر فردا شنبه ۹ دی بازگشایی می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از بازگشایی نگارخانه پردیس فرهنگی کوثر فردا (شنبه) خبر داد و گفت: نگارخانه این پردیس فرهنگی، هم‌زمان با سالروز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بازگشایی می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی برای توسعه شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توسعه این زیرساخت‌ها موجب توسعه شهر می‌شود، توجه به فرهنگ‌سراهای منطقه ۱۵ و رفع نیازها و مشکلات و تجهیز این مراکز فرهنگی همواره در دستور کار بوده و تاکنون فقط در پردیس فرهنگی کوثر بیش از ۶.۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اصلاح نورپردازی و بهینه‌سازی روشنایی سالن مطالعه پردیس فرهنگی کوثر، همچنین نصب و راه‌اندازی آب‌نمای این مراکز مهم فرهنگی شهر اصفهان و منطقه ۱۵، در راستای حفظ و نگهداشت بهینه این مجتمع بوده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در این پردیس فرهنگی، ساماندهی نگارخانه آن است که فردا _شنبه نهم دی_ هم‌زمان با سالروز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بازگشایی می‌شود که به همین مناسبت آئین اختتامیه دومین سوگواره عکس عاشورایی خوراسگان نیز از ساعت ۱۵:۳۰ همان روز برگزار خواهد شد.

نگارخانه پردیس فرهنگی کوثر فردا شنبه ۹ دی بازگشایی می‌شود

نظری‌پور درباره هزینه‌های انجام شده در پردیس فرهنگی کوثر ادامه داد: پردیس فرهنگی کوثر بیش از ۲۰ سال قدمت دارد و همه امکانات مد نظر برای شهروندان و فعالان فرهنگی را تأمین کرده است، افزود: نگهداری از این مرکز فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و تاکنون اعتبارات زیادی برای این موضوع هزینه شده است، همچنین به‌زودی دیگر تأسیسات آن نوسازی خواهد شد.

کد خبر 715719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.