اتحاد جبهه مقاومت، مدیون تلاش‌های شهید سلیمانی است

امام جمعه بندرعباس گفت: اتحاد جبهه مقاومت، مدیون تلاش‌های شهید سلیمانی است. این مرد بزرگ حتی از مسائل نظامی فراتر و یک دیپلمات به تمام معنا بود چراکه وحدت و همگرایی جریان مقاومت در گوشه و کنار منطقه و جهان کار آسانی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده امروز _جمعه هشتم دی ماه_در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: امروز اگر جریان مقاومت در مقابل ماشین جنگی صهیونیست‌های جنایتکار اینگونه چنین رژیم مفلوکی را به انزوا کشانده است، بر اثر آن بنیان‌های محکمی بود که شهید سلیمانی و همرزمانش در منطقه به یادگار گذاشتند.

وی افزود: اتحاد جبهه مقاومت، مدیون تلاش‌های شهید سلیمانی است. این مرد بزرگ حتی از مسائل نظامی فراتر و یک دیپلمات به تمام معنا بود چراکه وحدت و همگرایی جریان مقاومت در گوشه و کنار منطقه و جهان کار آسانی نیست.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: دنیای غرب، قداست زن را از دست داده و می‌خواهد این قداست را از زنان جامعه ما هم بگیرد. غرب، مفاهیمی همچون مقام مادر و زن را از دست داده است و بنا دارد این مفاهیم ارزشمند را از دیگران هم بگیرد.

وی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون وجود زنان با ایمان و مسلمان به جایی نمی‌رسید، گفت: مادران و همسران رزمندگان بودند که در پشت جبهه‌ها، صحنه جنگ را مدیریت می‌کردند و امروز برای تمدن سازی به شما بانوان و زنان کشورمان نیاز داریم، اگر قرار است تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد این زنان هستند که در تمدن سازی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت نقش مهمی بر عهده دارند.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: حقایقی را که آیت‌الله مصباح قبل از فتنه فریاد می‌زد، بعدها روشن شد، حقایق در ۹ دی روشن شد چون آیت‌الله مصباح همیشه از زمان، جلوتر بود. ۹ دی روز حماسی به یاد ماندنی برای ملت ایران است، این روز یوم‌الله است چون چهره نفاق برملا شد و دشمنان مأیوس شدند.

کد خبر 715710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.