بازیافت درختان کریسمس در سن‌دیگو

سن‌دیگو در ایالات متحده آمریکا پنجاهمین برنامه سالانه بازیافت درخت کریسمس خود را آغاز و ۱۶ مکان مختلف برای تحویل درختان به‌صورت حضوری معرفی کرد. ساکنان همچنین می‌توانند درختان را به‌صورت تکه‌تکه‌شده به سطل‌های سبز مخصوص زباله‌های آلی منتقل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، پنجاهمین برنامه سالانه بازیافت درخت کریسمس از سه‌شنبه بیست‌وششم دسامبر در سن‌دیگو آغاز شد. نمایندگان دپارتمان خدمات محیطی شهر (ESD) جزئیاتی را در مورد این برنامه ارائه دادند که شامل تخصیص ۱۶ مکان در اطراف شهر برای انتقال درختان کریسمس به آن‌ها توسط ساکنان به‌منظور بازیافت رایگان می‌شود. مردم سن‌دیگو همچنین این گزینه را دارند که درختان خود را پس از تکه تکه کردن در سطل‌های سبز بازیافت زباله‌های آلی خود قرار دهند. قطعات باید تا حدی کوچک شده باشند که کاملاً درون سطل قرار گیرند و درب آن کامل بسته شود.

سن‌دیگو در طول ۵۰ سال گذشته تقریباً ۵۲ هزار و ۱۵۳ تن درخت کریسمس را به ارزش ۱۰۴.۳ میلیون پوند بازیافت کرده است. امسال نیز مسئولین شهری اعلام کردند طبق روال سال‌های گذشته، ساکنان درختان تمیز کریسمس خود را پس از جداسازی تزئینات به اماکن اعلام‌شده تحویل یا درون سطل‌ها قرار دهند.

بازیافت این درختان به شهر کمک می‌کند تا میزان زباله‌هایی که به محل دفن زباله منتقل می‌شود را کاهش دهد و با تبدیل درختان به مالچ (خاک‌پوش) و کمپوست با کیفیت بالا به اهداف پایداری خود دست پیدا کند. این تولیدات به‌صورت رایگان در اختیار ساکنان سن‌دیگو قرار می‌گیرد و تنها کافی است برای دریافت آن به دفن‌گاه زباله

بازیافت درختان کریسمس در سن‌دیگو

شهر مراجعه کنند.

برنامه بازیافت درخت کریسمس تا بیست‌وسوم ژانویه ۲۰۲۴ ادامه دارد و هر دو نوع درخت سبز و مزین به برف مصنوعی در آن پذیرفته می‌شوند. با این وجود تمام بخش‌های تزئینی از جمله پایه درختان، کیسه‌ها، توری‌ها، چراغ‌ها، زیور آلات، سنگ‌ها و هرگونه اقلام تزئینی دیگر باید از آن حذف شوند. علاوه بر این اماکن تحویل بار هیچ گونه درخت مصنوعی را نمی‌پذیرند.

بازیافت درختان کریسمس در سن‌دیگو

کد خبر 715709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.