امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید مشارکت حداکثری را در انتخابات امسال شاهد باشیم، مشارکت نکردن در انتخابات همسویی با دشمنان بوده و امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز _ جمعه هشتم دی_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با اشاره به نهم دی و تجدید بیعت با ولایت و امامت اظهار کرد: در سال ۸۸ عده‌ای برای مطامع دنیوی و مقام پرستی و دنیاطلبی و پست و مقام با دشمنان همدست شدند و شش ماه کشور را به آشوب کشیده و به پرچم‌های امام حسین (ع) و مساجد جسارت کردند و مردم در نهایت تحمل نکردند و در نهم دی ماه آنها را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی افزود: نهم دی ماه سالگرد حادثه عظیمی است و باید نسل‌های بعدی نیز از این موضوع مطلع شوند و بصیرت مردم ایران باید تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: ما امروز پی به عظمت شخصیت شهید سلیمانی می‌بریم که چه کارهایی انجام داده است.

قریشی با اشاره به مجاهدت‌های سردار سلیمانی و یارانش تصریح کرد: خون شهید سلیمانی مسیر حرکت استکبار جهانی را در منطقه تغییر داد و باید به طور شایسته سالگرد شهادت وی گرامی داشته شود.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی تأکید داشتند که از رهبری و ولایت مراقبت و دفاع کنیم و این موضوع منبعث از منابع دینی بود که باید از رهبر عادل و الهی تبعیت کنیم.

قریشی با اشاره به انتخابات اظهار کرد: باید مشارکت حداکثری را در انتخابات امسال شاهد باشیم، مشارکت نکردن در انتخابات همسویی با دشمنان بوده و امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت گسترده موجب امنیت و قدرت ملی می‌شود.

قریشی با برحذر داشتن کاندیداها از توهین و آبروریزی و ضرورت توجه به رقابت سالم تأکید کرد: کاندیداها از دروغگویی و دادن وعده‌های دروغین خودداری کرده و تنها خودشان و توانمندی‌هایشان را برای مردم تشریح کنند.

وی افزود: مشارکت در انتخابات موجب ناامیدی و مأیوس شدن دشمنان خواهد شد و همه تلاششان دلسردی مردم برای حضور نیافتن در پای صندوق‌های رأی است.

قریشی خاطرنشان کرد: باید با حضور همگانی و مشارکت در پروسه انتخابات، شاهد حماسه دیگری در اسفندماه امسال باشیم.

کد خبر 715693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.