قدرت جبهه مقاومت امروز بیشتر شده است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه جنایات رژیم صهیونیستی تفکرات جهان را برای مقابله با استکبار آماده کرده است، گفت: قدرت جبهه مقاومت امروزه بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه هشتم دی_ در نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا افکار عمومی دنیا را آماده مقابله با استکبار کرد.

وی افزود: امروز در همه دنیا مردم برای دفاع از مظلومان غزه به خیابان‌ها می‌آیند و همبستگی خود را با فلسطین اعلام می‌کنند و این به معنای پیروزی فلسطین است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: جبهه مقاومت این روزها بیش از گذشته قدرت یافته است به گونه‌ای که ۱۱۰ بار پایگاه‌های آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار دادند اما دشمنان جرئت هیچ‌گونه اقدامی را نداشتند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی سردار شهید «سیدرضی موسوی» را به شهادت رساند این امر بیانگر ضعف و ذلت آن در برابر جبهه قدرتمند مقاومت است.

وی افزود: نهم دی و یا روز بصیرت، روزی بود که مردم در مقابل خواص بی‌بصیرت به خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه بجنورد گفت: آن خواص در آن ایام هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی را به کشور وارد کردند.

وی ادامه داد: بانیان اغتشاشات سال ۸۸ بستر را برای افزایش تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور فراهم کردند.

حجت الاسلام نوری افزود: در آن روزها مقام معظم رهبری تمام آبرویش را به میدان آورد تا این خواص را از توطئه‌های دشمن آگاه کند، اما متأسفانه سران فتنه این توصیه‌های دلسوزانه را گوش ندادند.

وی در پایان گفت: رسانه‌های معاند نیز تمام بیانیه‌های این خواص بی‌بصیرت را پیش از آنکه از کانال‌ها و رسانه‌های داخلی منتشر شود از کانال‌ها و رسانه‌های خود منتشر می‌کردند.

کد خبر 715689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.