همایش مکتب اسوه حسنه پاسخگوی دغدغه‌های شهروندان دغدغه‌مند است

مدیر مدرسه نورفضه اصفهان گفت: همایش کشوری مکتب اسوه حسنه برای پاسخگویی به دغدغه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی شهروندان فعال دغدغه‌مند برگزار شد.

الهام خاوری در حاشیه برگزاری همایش کشوری مکتب اسوه حسنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این همایش با همکاری مؤسسه همگامان با مسیر ولایت و با همراهی مدارس یاس کاشان، نورفضه و نورموعود اصفهان روزهای پنجشنبه و جمعه مصادف با هفتم و هشتم دی سال جاری در مدرسه نورفضه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش و نمایشگاه همزمان در تهران و دیگر شعب مؤسسه برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ارائه مکتب اسوه حسنه به‌عنوان الگوی معرفتی تربیتی بود که این الگو توسط کارگروه‌های متفاوت از جمله آموزش، مهارت‌ها، هیئت اندیشه‌ورز، آی‌تی برنامه‌ریزی، نشر محتوا و تدوین الگو اداره می‌شود.

مدیر مدرسه نورفضه اصفهان تاکید کرد: مکتب اسوه حسنه و این همایش برای پاسخگویی به دغدغه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی شهروندان فعال دغدغه‌مند برگزار شد.

خاوری گفت: در این همایش ارائه لایحه‌های هشت‌گانه الگو، کتاب‌های مسیر الگو و مسیر راه کارگروه‌ها برای ارائه الگو جدید آموزش و پرورش در مسیر معرفت برگزار شده است.

مدیر مدرسه نورفضه اصفهان با بیان اینکه در این همایش الگوی آموزشی و تربیتی مکتب اسوه حسنه ارائه و تبیین شد، خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش‌وپرورش اصفهان و کاشان و شهردار اصفهان از فرایند این همایش بازدید کردند.

کد خبر 715685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.