محسن احمدی مربی تیم‌های ملی ووشو بلغارستان شد

مربی ایرانی یک بار دیگر هدایت تیم‌های ملی ووشو بلغارستان را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن احمدی، که سابقه قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان را دارد، طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به‌عنوان مربی با فدراسیون بلغارستان همکاری داشت و هدایت تیم‌های ملی این کشور در رده‌های مختلف را در اختیار گرفت.

احمدی که پس از دوران کرونا به کشور بازگشت، در یک دوره نیز هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشت، بار دیگر با فدراسیون ووشو بلغارستان توافق کرد.

استفان کولف، رئیس فدراسیون ووشو-کونگ فو بلغارستان با اعلام این خبر گفت: محسن احمدی دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی کونگ فو و مربی کونگ فو به بورگاس بازگشت تا به فعالیت مربیگری خود در تیم‌های ملی بلغارستان ادامه دهد. تمرینات کونگ فو از ابتدای سال ۲۰۲۴ در بورگاس آغاز می‌شود.

محسن احمدی قهرمان بین المللی کونگ فو با مدال طلا از مسابقات بین المللی کونگ فو / ووشو کانادا در سال ۲۰۰۹ و دارنده مدال نقره مسابقات بین المللی کونگ فو / ووشو اندونزی ۲۰۱۵ (رشته تائولو - دویلیان) است. او یک مربی مجاز کونگ فو از فدراسیون جهانی ووشو / کونگ فو (IWUF) است.

این مربی لژیونر نیز در گفت‌وگو با ایمنا با تأیید این خبر تاکید کرد پس از دوره موفقی که در بلغارستان داشته، یک‌بار دیگر به این کشور بازگشته است.

کد خبر 715684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.