9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

امام جمعه بادرود گفت: نهم دی یک شاخص است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی امروز جمعه_هشتم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به فرا رسیدن روز بصیرت و میثاق با ولایت و سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: به برکت نهم دی بود که بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شد.

امام جمعه بادرود گفت: نهم دی یادآور مظلومانی است که در دوران فتنه در راه دفاع از انقلاب اسلامی هم آبرو دادند و هم جان شیرین شأن را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و ملت بصیر ایران با بصیرت مثال‌زدنی خود میثاق دوباره با رهبر عزیزتر از جان خود بست.

وی ادامه داد: نهم دی ماه یک شاخص است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، کسانی که تلاش در از یاد بردن این روز فراموش ناشدنی دارند و کسانی که سعی در منحرف کردن آن حتی برخی فتنه را جور دیگر معنا کردند، از اینجاست که باید نهم دی بماند و گرامی داشته شود.

خطیب جمعه بادرود به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایشات مقام رهبری؛ همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی داخل کشور که نظام و انقلاب را قبول دارند، بایستی در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه از ماه‌ها قبل دشمن همه تلاش خود را به کار بسته تا مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد، گفت: یکی از شگردهای دشمن برای کم رنگ شدن مشارکت مردم، تحریف دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران به قهر مردم از نظام است و قطعاً مردم با مشارکت خود نشان خواهند داد که به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب وفادارند و توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 715676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.