چهار امتیاز دادند؛ سه امتیاز گرفتند!

به فاصله کوتاهی پس از اعلام حکم کمیته استیناف مبنی بر بازگشت چهار امتیاز تیم سپاهان، کمیته انضباطی رأی به محرومیت شش بازیکن تا زمان اصلاح قراردادها داد تا ترکیب نصف‌و نیمه تیم اصفهانی برابر گل‌گهر متحمل شکست شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با اینکه تصور می‌شد دیدار معوقه تیم سپاهان در لیگ برتر، باعث تثبیت صدرنشینی این تیم در نیم‌فصل شود، اما آنچه در مستطیل سبز رخ داد، تحمیل یک شکست سنگین به این تیم بود.

ژوزه مورایس پرتغالی که مربی آرامی است و علاقه‌مندان به فوتبال از او کمتر اعتراضی سراغ دارند، در نشست خبری پس از این دیدار، نسبت به تصمیمات اتخاذ شده اعتراض کرد و مدعی شد اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می‌دهد را نمی‌فهمد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان نیز گفت: یک ماه است به تیم اضافه شده‌ام اما نمی‌دانیم این اتفاقات چیست، شب قبل هر بازی یک اتفاق جدید برای سپاهان می‌افتد، قبل از بازی نیروی هوایی و ملوان یک رأی می‌دهند و شب قبل از این بازی هم اعلام می‌کنند ۶ بازیکن نمی‌توانند بازی کنند، عدالت کجاست؟

رضا فتاحی افزود: برای تیم حریف حکم برائت داده‌اند، چه کسی می‌تواند باور کند بازیکن فوتبال استقلال قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی داشته باشد، هیچکس باور نمی‌کند؛ آقایان قبل از این‌که مسئولیت بگیرند، جزو کارگروه بوده‌اند و مقررات را تدوین کردند.

وی اظهار کرد: چهار امتیاز ما به ناحق گرفته شد و کمیته استیناف برگرداند اما امروز سه امتیاز رفت، از فدراسیون تشکر می‌کنم، میانگین نیمکت امروز ما ۱۹ سال بود و سه بازیکن نوجوانان و جوانان به تیم اضافه شدند.

وی با ابراز نگرانی از این وضعیت گفت: نمی‌دانم سرمربی، تیم یا حواشی را کنترل کنم، اگر ما می‌خواستیم خلاف کنیم، قرارداد بازیکنان عوض شده بود اما مثل همیشه در قالب قانون و با کمک بازیکنان انجام می‌شد، با روش سایر تیم‌ها می‌توانستیم قرارداد ببندیم.

وی تاکید کرد: اینکه یک تیم با مشکلات و جعل امضا حکم برائت بگیرد و با تیم ما این کارها را بکنند، یک آزمایشگاه برای تیم سپاهان شده و امیدواریم مشکلات با عدالت حل شود.

اگر قراردادها مشکل داشته چرا کارت بازی صادر شده؟

بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیز گفت: از شب قبل بازی تاکنون هزار چرا و علامت سوال در ذهن دارم، ۲ روز قبل کمیته استیناف حکم داد، در سیرجان تمرین کردیم بعد اعلام کردند ۶ بازیکن محروم هستند و چهار نفر بیشتر روی نیمکت نبودند.

پیام نیازمند افزود: اگر قراردادها مشکل داشته چرا کارت بازی صادر شده و بازی کرده‌ایم، کمیته استیناف امتیازها را برگردانده حالا ما را محروم می‌کنند، شب قبل بازی می‌گویند باید قرارداد اصلاح شود، مگر به همین سادگی است که ۲۴ ساعته قرارداد را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: قوانین و سقف قرارداد چه کمکی کرده و منفعتی داشته است، غیر از این است که شکایت و بیانیه و مصاحبه علیه یکدیگر شده و تیم‌ها ناراضی هستند، همه به جان یکدیگر افتاده‌اند در حالی که هدف موفقیت در آسیاست.

چهار امتیاز دادند؛ سه امتیاز گرفتند!

این بازیکن تاکید کرد: تاکنون علیه نهادی مصاحبه کرده‌ام؟ صبر ما هم حدی دارد، چهار نفر محروم و مصدوم داشتیم و یک‌باره می‌گویند ۶ بازیکن محروم هستند، برای اصلاح قرارداد زمان می‌گذاشتند؛ بند مشکل‌دار قرارداد را اصلاح کردیم اما دوباره گفتند باید اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی داشته‌ایم هنوز VAR نداریم و مشکل حق پخش هست و مسائل دیگر باید حل شود، امیدواریم مشکلات حل شود؛ باید با الهلال بازی کنیم و باید به فکر تقویت تیم باشیم.

نیازمند افزود: چطور باید سال بعد در آسیا باشیم، نمی‌دانیم نیم‌فصل تیم را چگونه تقویت کنیم یا باید تیم را تضعیف کنیم در حالی که با قدرت اول آسیا الهلال بازی داریم؛ سربازی من مسأله‌ای نیست و از کفالت استفاده می‌کنم.

اجازه بدهید مربیان بزرگ در فوتبال کشور بمانند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان نیز گفت: از هواداران که ۱۲ ساعت مسیر را طی کردند تا به سیرجان بیایند، تشکر می‌کنم، شرمنده آن‌ها شدیم که در همه بازی‌های خارج از خانه حضور پیدا می‌کنند.

مسعود سعیدی افزود: هر موقع شب بازی مهم سپاهان می‌شود، اتفاقات می‌افتد و شاهد هستیم چه بر سر سپاهان می‌آورند، کمتر از ۲۰ ساعت به بازی اعلام کردند از ۶ بازیکن نمی‌توانیم استفاده کنیم و چهار بازیکن جوان روی نیمکت داشتیم.

وی گفت: امسال فقط از سیاست غافلگیری برای سپاهان استفاده می‌کنند، حکم آسیایی که فقط فدراسیون خبر داشت، شب بازی ما درز پیدا کرد، شاید سپاهان نباید خوب کار می‌کرد و پرتلاش ظاهر می‌شد؛ اتفاقات تیم‌های دیگر هم مشخص است و جای سوال دارد که سپاهان تیم کشور دیگری است که این اتفاقات می‌افتد.

سعیدی افزود: امیدوارم مسؤولان تجدید نظر کنند، بازیکنان نمی‌دانند چه بگویند، اجازه بدهید مربیان بزرگ در فوتبال کشور بمانند، نمی‌دانیم با این شرایط جواب مربیان خارجی بزرگ را بدهیم، هر روز یک اتفاق و مسئله داریم.

به گزارش ایمنا، هواداران تیم سپاهان نیز نسبت به حکم کمیته انضباطی واکنش‌های منفی زیادی داشتند، اما کلید واژه اصلی هواداران نسبت به اتفاقات ۲۴ ساعت قبل از بازی با گل گهر در این جمله خلاصه می‌شد: «چهار امتیاز دادند و سه امتیاز گرفتند.»

کد خبر 715652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.