شهادت سردار رضی روایت دیگری از پیروزی خون بر شمشیر است

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سید رضی موسوی مراسمی با حضور مسئولان استانی، خادمین حسینیه اعظم زنجان، خانواده معزز سردار در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

علیرضا فیروز فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا زنجان با بیان اینکه سردار شهید سید رضی موسوی از خادمان افتخاری حسینیه اعظم زنجان بودند، اظهار کرد: در آخرین حضور این سردار بزرگوار در حسینیه اعظم زنجان؛ محفل روضه‌ای با حضور هیأت امنا و خادمین برگزار شد و اشک‌های سردار شهید که نشان از عشق و علاقه به امام حسین (ع) بود خاطره‌ای ماندگار شد برای همه که از اذهان نخواهد رفت؛ همین عشق خالص ایشان را به آرزویش رساند و به دست اشقیای زمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: این سردار دلاور و رشید و یار دیرین سردار سلیمانی پس از چندین دهه ایثارگری خون خود را تقدیم جبهه مقاومت نمود تا بار دیگر جهان و جهانیان این را بشنوند که آنچه در مکتب حسینی شیعه حکم‌فرماست تسلیم نشدن در مقابل ظلم است و عدالت خواهی و خونخواهی مظلومین.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه برای عرض ارادت به این سردار شهید مردم ولایتمدار استان روز یکشنبه دهم دی‌ماه در حسینیه اعظم زنجان گردهم خواهند آمد، گفت: این مراسم با حضور مسئولان استانی، خادمین حسینیه اعظم زنجان و خانواده معزز شهید برگزار خواهد شد.

فیروز فر با دعوت از مردم پایتخت شور و شعور حسینی در این مراسم که مقارن با سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز است، افزود: دهم دیماه مردم همیشه در صحنه زنجان؛ این پیام را به جهان مخابره خواهند کرد که در مکتب اسلام تسلیم معنایی ندارد و به لطف و مدد الهی برآیند این ایثارگری‌ها به پیروزی مقاومت ختم خواهد شد.

وی در ادامه ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه گفت: اتفاقات غزه هرچند دردناک است؛ اما زیبایی خاصی دارد؛ آنجا که کودکان تره بمب و موشک را به سخره گرفته‌اند و مقاومت مردم در این منطقه رژیم منفور صهیونیستی را وادار می‌کند متوسل به ترور شود؛ غافل از اینکه اینجا مکتب حسین (ع) است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

کد خبر 715604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.