سه تصادف با ۲۷ مصدوم در محور پاتاوه به دهدشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سه فقره تصادف در محور پاتاوه به دهدشت ۲۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدامین نیکوئی‌نژاد، شامگاه _پنجشنبه هفتم دی_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی برقراری تماس‌های جداگانه مبنی بر وقوع سه حادثه ترافیکی پایگاه‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی به مصدومین این حوادث به محل حادثه اعزام شدند که این سه مأموریت به شرح زیر به انجام رسید.

وی افزود: اولین حادثه در ساعت ۱۳:۵۶ برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس و سمند در محور پاتاوه دهدشت روستای عزیزی دمچنار با پنج مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس دمچنار و لوداب به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دومین مأموریت، در ساعت ۱۵:۱۷ حادثه واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این محور منطقه دمچنار دوراهی هادی آباد با هفت مصدوم که مصدومان بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه اورژانس جاده‌ای پاتاوه و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی تصریح کرد: سومین مأموریت، در ساعت ۱۷:۴۳ حادثه برخورد ۳ دستگاه خودروی سواری لیفان، پراید و پیکان در این محور تونل اول لوداب به سمت یاسوج بوده که ۱۵ مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس لوداب، مارگون و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

کد خبر 715602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.