حفظ نژادها در گرو توجه به بهره‌وری اقتصادی است

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه امور دام وزارت جهادکشاورزی در مراسم اختتامیه پروژه صیانت از شتر دوکوهانه استان اردبیل گفت: حفظ نژادها در گرو توجه به بهره‌وری اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیداحمدرضا سیدعلیان شامگاه _پنجشنبه هفتم دی_ در اختتامیه پروژه صیانت از شتر دوکوهانه استان اردبیل با بیان اینکه مطالبات از دولت باید منطقی باشد، اظهار کرد: دولت از محل عایدات گمرکی واردات گوشت و محصولات پروتئینی اعتباری را به گونه‌های در حال انقراض اختصاص می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و حراست را باید از طریق بخش خصوصی انجام دهیم، افزود: باید به سمت بهره‌وری اقتصادی برویم تا نژادها حفظ شوند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه امور دام وزارت جهاد کشاورزی به توانمندسازی بخش خصوصی و واگذاری امور به آنها تاکید کرد و افزود: کار پژوهشی باید منجر به توسعه شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شتر و دام در کشور اکولوژیک است، تصریح کرد: شترداران استان اردبیل از محل تعاونی ایجاد شده مطالبات خود را پیگیری نمایند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه امور دام وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: شمال‌غرب کشور با محوریت اردبیل مرکز پرورش شتر دوکوهانه است که امید می‌رود با همراهی بخش خصوصی این گونه ارزشمند احیا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را بدانیم و حافظ زیبایی‌های الهی باشیم، افزود: هستی مجموعه یکپارچه‌ای است و باید دست در دست هم این هستی را حفظ کنیم.

کد خبر 715591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.