ارتقای بهره‌وری نیازمند افزایش اختیارات استان‌ها برای بهره‌برداری از امکانات است

استاندار اردبیل گفت: بهره‌وری در همه زمینه‌ها برای رشد و اعتلای استان و کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و بهره‌برداری از امکانات و ارتقای بهره‌وری نیازمند افزایش اختیارات در استان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه _ پنجشنبه هفتم دی_ در شورای اداری استان که با محوریت افزایش بهره‌وری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهره‌وری در همه زمینه‌ها برای رشد و اعتلای استان و کشور، افزایش اختیارات استان‌ها در بهره‌برداری از امکانات و ارتقای بهره‌وری مورد تأکید بوده و لازم است و در سطح استان نیز با افزایش اختیارات مدیران برای اصلاح و نوآوری در فرایندهای اجرایی مبتنی بر توجه به هدف و نتیجه اقدام شود.

وی با اشاره به تأثیر توجه به ارتقای بهره‌وری در تحقق اقدامات و تأمین منابع از داخل استان اردبیل، افزود: در صورت تفویض برخی اختیارات به داخل استان، مدیران می‌توانند منابع قابل توجهی را از محل بهره‌وری‌ها تأمین و به پروژه‌ها تزریق کنند.

استاندار اردبیل همچنین با یادآوری اختیارات مدیران استان در راستای اصلاح فرآیندها، گفت: اگر بتوانیم با اصلاح فرآیندها به اهداف ترسیم‌شده برسیم، مسیر را بهتر و با سرعت بیش‌تری طی خواهیم کرد.

عاملی ادامه داد: در برخی مواقع مدیریت منابع و بهره‌وری در داخل استان اردبیل می‌تواند منابعی به مراتب بیش‌تر از اعتبارات ابلاغی را عاید استان و پروژه‌های مربوط کند.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا مورد تأکید بوده و تزریق منابع برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به نفع مردم ضروری است.

استاندار اردبیل با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس و اهمیت و نقش انتخابات در رشد و توسعه کشور و استان، بیان کرد: انتخابات ریل‌گذاری پیشرفت و درمان مشکلات کشور است.

عاملی افزود: قانون‌گذاری در مجلس اتفاق می‌افتد و به تبع اولویت‌بندی قوانین مهم و اجرایی کردن قوانین، نقش قابل توجهی در پیشرفت کشور دارد.

وی با تأکید بر مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در پشتیبانی از اقدامات اجرایی انتخابات و افزایش مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: همچنین مدیران باید در راستای تحقق جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات تدبیر یافته را عملیاتی کنند.

کد خبر 715582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.