درِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه دربِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز و قدردان مردم باشیم، گفت: مسئولان به صورت هفتگی جلسات ملاقات عمومی برگزار و در جریان مشکلات قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری مصطفی حیدری امروز _ پنجشنبه هفتم دی_ در جلسه مدیران شهرستان شهرکرد اظهار کرد: کار جمعی از مؤلفه‌های پیشرفت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و اگر برخی مدیران استانی فرهنگ کار دسته جمعی را فرا گیرند جهت سازندگی چهارمحال و بختیاری بیشتر تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی و وحدت عامل پیشرفت هرچه بیشتر استان می‌شود، افزود: خدمت‌رسانی به مردم در اولویت است که با کار و تلاش می‌توانیم این امر مهم را اجرایی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد اضافه کرد: مردم امروز با مشکلات مختلفی درگیر هستند بنابراین با خوش رفتاری و گشاده‌رویی در جهت مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

حیدری ادامه داد: درِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز و قدردان مردم باشیم، در راستای بهتر شدن رابطه بین مردم و مسئولان جلسات ملاقات عمومی مدیران شهرستانی به صورت هفتگی برگزار شود تا انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظراتی مردم را بشنوند.

کد خبر 715571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.