آمادگی سپاه کرمانشاه برای حمایت از ورزشکاران و مدال آوران

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه کرمانشاه برای حمایت از ورزشکاران کرمانشاهی برای در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکانات ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سردار مسعود قنبری ظهر _پنجشنبه هفتم دی_ در آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی و جمعی از مسئولین در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون پنج هزار و ۱۳۵ شهید ورزشکار داریم که نشان دهنده اهمیت ورزش در کشور ما خواهد بود.

وی با اشاره به عزت آفرینی ورزشکاران کرمانشاه برای کشور و شهر خود، افزود: هر جامعه برای رشد خود نیازمند شادابی است که این امر با ورزشکاران تحقق بخش است و اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم به دلیل اعتقادات ورزشکاران ما است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در دنیای امروز ورزش یکی از اولویت‌های مهم کاری هر فرد محسوب می‌شود و اگرچه جامعه و جوانان ما نیز ورزش را یکی از راه‌های موفقیت می‌دانند اما باید تلاش کنیم که در این عرصه بیشتر بروز پیدا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان برای حمایت از ورزشکاران و رشد و توسعه ورزش، گفت: اتفاقات و افتخارآفرینی‌های انجام شده در رشته‌های ورزشی اتفاقی خوب برای استان کرمانشاه است اما کافی نیست و از طریق حمایت‌ها و همدلی و اتحاد باید این جایگاه را ارتقا بخشیم.

سردار قنبری ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه ورزش در جامعه و کشور به منظور کمک به توسعه و ارتقا این عرصه آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکاناتی موجود در دست را اعلام می‌داریم.

وی در پایان به مسئله مهم انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات سالم است که در این بین در امر مشارکت همه ما به ویژه ورزشکاران مسئول بوده چرا که در این مسیر الگوی بسیاری از جوانان بوده که با نگاه کردن به شما در این میدان حاضر خواهند شد.

کد خبر 715564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.