گل‌گهر گربه‌ سیاه جدید سپاهان!

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای دومین فصل پیاپی سپاهان را دست خالی به اصفهان فرستاد و تقابل تیم‌ها در بالای‌جدول را جذاب‌تر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌وسوم، امروز _پنجشنبه هفتم دی_ از ساعت ۱۵:۰۰ تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک گل‌گهری‌ها به پایان رسید.

گل‌گهر سیرجان که طی پنج هفته گذشته نمایش نه‌چندان خوبی داشت و فقط یک پیروزی به‌دست آورده بود، پس از دو تساوی پیاپی اخیر در برابر آلومینیوم اراک و استقلال تهران، امروز در شرایطی به مصاف سپاهان رفت که ژوزه مورایس نمی‌توانست از ۱۰ ستاره خود بهره ببرد.

همین اتفاق به‌ضرر طلایی‌پوشان شد و کاری کرد تا سیرجانی‌ها در یک روز کم دردسر بتوانند با گل‌های علیرضا علیزاده، روبرتو تورس و مسیح زاهدی در برابر تک‌گل شهریار مغانلو به برتری دست پیدا کنند تا صدرنشین لیگ برتر با شکست سنگین مواجه شود و نتواند اختلاف امتیازی خود با استقلال را به عدد پنج برساند.

در این مسابقه سپاهان محرومان زیادی داشت و با ترکیب نصفه‌نیمه‌ای به میدان آمده بود و گل‌گهر به خوبی از این فرصت استفاده کرد و با حضور بازیکنان باتجربه و توانمندی که در اختیار داشت سه‌امتیاز مسابقه را به‌دست آورد.

علیرضا علیزاده در اواسط نیمه اول موفق شد دروازه سپاهان را باز کند و گل‌گهر را از صدرنشین فعلی لیگ پیش بیندازد، این گل در شرایطی به ثمر رسید که کمتر کسی برای وی در این مسابقه شانس گلزنی قائل بود و منتظر گلزنی بازیکنان هجومی این تیم بودند.

علیزاده که فصل گذشته هم موفق به گلزنی در دیدار رفت مقابل سپاهان شده بود و تک‌گل فصل خود را مقابل این تیم به ثمر رسانده بود، این اتفاق را بار دیگر تکرار کرد و مقابل سپاهان گلزنی کرد، آخرین مسابقه‌ای که این بازیکن مقابل سپاهان گلزنی کرد با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هم برای دومین فصل پیاپی در خانه‌اش تیم مدعی و پرقدرت سپاهان اصفهان را زمین‌گیر کرد و طلایی‌پوشان را دست خالی به نصف‌جهان بازگرداند. گل‌گهری‌ها فصل گذشته هم در شرایطی که سپاهانِ شکست‌ناپذیر را مقابل خود می‌دیدند با یک کامبک از این تیم امتیاز گرفتند و امروز هم با شکست دادن سپاهان، وضعیت بدی در اردوی شاگردان مورایس رقم زدند.

جالب‌تر اینکه گل‌گهر سیرجان دو فصل قبل هم در خانه خود سپاهان را با نتیجه پرگل چهار بر دو شکست داده بود که گل‌گهری‌ها به‌علت مشکلاتی که در قرارداد اریک بانیاما بازیکن غیرقانونی این تیم وجود داشت، سپاهان با رأی کمیته انضباطی سه بر صفر برنده آن دیدار شد اما از همان زمان تاکنون نتوانسته در سیرجان از پس گل‌گهر بربیاید.

کد خبر 715559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.