با مشارکت در انتخابات، امید جبهه مقاومت در جهان دوچندان می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: صحنه مشارکت در انتخابات صحنه جنگ با آمریکا است و با حضور مردم ضربه‌ای محکم به آمریکا وارد می‌شود و امید جبهه مقاومت و مردم مسلمان سراسر جهان را دو چندان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا بعد از ظهر امروز _ پنجشنبه هفتم دی ماه_ در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت، شهید سرهنگ محسن رضایی که در مسجدالنبی شهر زیار برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان سردار قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی و همچنین شهدای انقلاب اسلامی و غزه را گرامی داشت.

وی اظهار کرد: اتفاقات عجیبی در منطقه در حال رخ دادن است، بعد از شکست داعش، این بار جهان بر اساس رهبری خاورمیانه جدید و بر مبنای طوفان الاقصی و جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت و این عملیات ادامه پیدا خواهد کرد و رزمندگان جبهه‌های مقاومت و جهان اسلام هویت و مظلومیت خود را با اقتدار به دنیا اعلام می‌کنند.

هسته‌های مقاومت به واسطه انقلاب اسلامی شکل گرفت

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: در طول تاریخ حدود ۸۰ ساله مبارزات فلسطینی تنها چیزی که فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد، انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام بود که به واسطه این انقلاب هسته‌های مقاومت شکل گرفت.

وی تصریح کرد: مبارزان فلسطینی ۴۰ سال سابقه مبارزه با رژیم صهیونیستی را در کوله بار خود داشتند و در شرایطی که از خستگی تاب مقاومت را در برابر این رژیم از دست داده بودند، ثمره تمام مبارزات و شهادت‌های آنها در ۱۹۸۱ در کمپ دیوید بر باد فنا رفت و در کرانه باختری بر سر تکه‌ای زمین معامله شد و مبارزان و انقلابیون سرشناس به پلیس رژیم صهیونیستی فروخته شدند.

سردار فدا ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی شرایط حمایت از فلسطین فراهم شد و جمهوری اسلامی با کمک‌های مستشاری و دفاع همه جانبه خود از طریق مجامع و سازمان‌های بین‌المللی ظرفیت گروه‌های فلسطینی را بالا برد و از آنها حمایت کرد.

الگوگیری ملت فلسطین از مردم و شهدای ایران

وی با اشاره به الگوگیری مردم فلسطین از مردم و شهدای ایران گفت: مردم فلسطین منش، روش ایستادگی و خانواده‌های شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا در طرف مقابل ما بودند را دیدند و از ما الگو گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: ملت ایران با ایثار و شجاعت جوانان در یک طرف و با وجود تحریم‌ها در طرف دیگر دست بر زانوان پرتوان خود گرفت و مقتدرانه در برابر مردم و حامیان رژیم بعث ایستاد و ملت فلسطین ما را الگو قرار داد.

طوفان الاقصی سیلی محکمی بود که بر آمریکا نواخته شد

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی ابراز کرد: عملیاتی که ملت فلسطین انجام داد سیلی محکمی بود که بر آمریکا نواخته شد و رهبر معظم انقلاب آن را غیرقابل ترمیم خواندند.

سردار فدا افزود: با وجودی که آمریکایی‌ها مأموریت‌ها را بین خود تقسیم کردند و علی رقم اینکه در سال گذشته به اسم زن، زندگی و آزادی از افراد جان باخته گفتند و تلاش کردند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند اما امروز آمریکا و حقوق بشر در برابر این همه قتل و کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده و لب فروبسته‌اند و آبروی خود را در دنیا از دست دادند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس برای ما فرقی ندارند

وی با تاکید بر اینکه برای ما آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس فرقی با هم ندارند، گفت: رسانه‌های ما به دلیل برخی محدودیت‌ها نمی‌توانند تمامی دستاوردهای طوفان الاقصی را نشان دهند؛ همانطور که مردم فلسطین دچار مشکل هستند دشمنان هم دچار مشکل شده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: روزانه ۵۰۰ هزار دلار هزینه جنگ رژیم صهیونیستی است. کارخانه‌های این رژیم تعطیل شده‌اند و ۵۰۰ هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی آواره شده‌اند و رژیم صهیونیستی در تأمین خوراک و اسکان و پناه دادن به آنها دچار مشکل شده است و باقی ماندگان در اراضی اشغالی هم دیگر برای تأمین امنیت خود به رژیم اعتماد ندارند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بر اثر عصبانیت حاصل از ضرباتی که خورده است سعی دارد همه جا را از بین ببرد اما قدرت شکست ملت فلسطین را ندارد.

عصاره شکنجه ۷۰ ساله مردم فلسطین را می‌توان در ۷۰ روز دید

سردار فدا با بیان اینکه عصاره شکنجه ۷۰ ساله مردم فلسطین را می‌توان طی ۷۰ روز گذشته دید، ابراز کرد: ما ثابت کرده‌ایم که الگوی فلسطینیان هستیم و باید همانطور که ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان و سایر شهدا امنیت و آرامش را برای ما فراهم کردند ما نیز در همه صحنه‌ها از انقلاب دفاع کنیم.

وی اذعان کرد: امید همه ملت‌های مسلمان منطقه جمهوری اسلامی ایران است، اگر سوریه و عراق و انصارالله یمن و حزب الله لبنان در برابر دشمنان ایستاده‌اند ایران را متهم می‌کنند، با این وجود هر کجا عملی مردمی، اسلامی و ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی باشد ما پشتیبان آن خواهیم بود.

جمهوری اسلامی با قدرت با فتنه گران برخورد کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: این حماسه از آن رو است که افراد خائن قانون، حضور و مشارکت مردم در انتخابات را برنتابیدند و به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و مقدسات توهین کردند، هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند و خیمه اباعبدالله را سوزاندند، از این رو مردم در ۹ دی و مردم اصفهان یک روز زودتر حماسه‌ای آفریدند که طومار آنها را در هم پیچید.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته ابراز کرد: در سال گذشته نیز مقدمات و ظرفیت‌هایی را با حمایت ۴۰ رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور در سراسر جهان، سلبریتی‌ها و چهره‌های ورزشی و هنری ایجاد کردند و به دفاع از اغتشاشگران آمدند.

سردار فدا ادامه داد: در فضای مجازی آنچنان جوانان را فریب دادند که انگار انقلاب اسلامی روزهای آخر خود را سپری می‌کند، در حالی که مردم ما مخالف برهنگی و بی بند و باری هستند و رهبر معظم انقلاب هم صحنه را به خوبی هدایت کردند و مردم نیز به پیروی از ایشان با فتنه گران همراهی نکردند و در نهایت جمهوری اسلامی با قدرت با فتنه گران برخورد کرد.

امنیت و سلامت انتخابات را تأمین می‌کنیم

وی تشریح کرد: سال گذشته ثابت شد که مردم با وجود مشکلات و فشار اقتصادی در مناسبت‌های مختلف شرکت کرده و پای نظام ایستاده‌اند و در انتخابات آخر سال نیز ایستادگی خود را نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مشارکت همگانی و حضور همه جانبه مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرده‌اند، گفت: اگر دچار مشکلات هستیم چاره آن در انتخابات است و با شرکت در انتخابات کشوری قوی و فرهنگی قوی خواهیم داشت.

وی با اشاره به چهار اصل انتخابات از نظر مقام معظم رهبری ابراز کرد: امنیت و سلامت انتخابات را ما تأمین می‌کنیم، رقابت هم به عهده کاندیداها است که باید با رعایت اخلاق و آداب و اصول اسلامی انجام شود اما مشارکت به دست شما مردم است.

سردار فدا خاطر نشان کرد: صحنه مشارکت در انتخابات صحنه جنگ با آمریکا است و با حضور مردم ضربه‌ای محکم به آمریکا وارد می‌شود و امید جبهه مقاومت و مردم مسلمان سراسر جهان را دو چندان خواهد کرد.

کد خبر 715546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.