۹۸ شعبه اخذ رای در سرپل ذهاب برای برگزاری انتخابات آتی برپا می‌شود

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ۹۸ شعبه اخذ رای در سرپل ذهاب برای برگزاری انتخابات آتی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _پنجشنبه هفتم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان کرمانشاه طی ماه‌های گذشته آغاز شده و هیئت اجرایی و نظارت، بر انجام اقدامات لازم در زمان مقرر تاکید لازم را دارند.

وی افزود: چهار رکن برگزاری انتخابات امن، سالم، رقابتی و مشارکت بالا توسط مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو تعیین شده که سرلوحه مسئولان برگزار کننده است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: مسئولان برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه نیز بر رعایت اصل بی طرفی و رعایت قانون تاکید دارند و این موضوع مورد توجه مسئولان شهرستان سرپل ذهاب قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آرای مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۹۸ شعبه اخذ رأی جمع‌آوری می‌شود.

بابلی ادامه داد: از مجموع این شعب ۵۹ شعبه در بخش مرکزی و شهر سرپل ذهاب، ۲۴ شعبه در بخش دشت ذهاب و ۱۵ شعبه هم در بخش قلعه شاهین مستقر خواهند شد که مردم می‌توانند با مراجعه به این شعبه‌ها در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخابات امسال، تاکید کرد: این چهار مؤلفه باید نقشه راه همه عوامل برگزاری، مجریان و ناظران انتخاباتی باشد.

کد خبر 715543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.