پیام یوم‌الله ۹ دی به خوبی به نسل جوان منتقل شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: باید پیام یوم‌الله ۹ دی به خوبی به جامعه و به‌ویژه نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه، هفتم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم‌های ۹ دی، در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست‌های بصیرتی و کرسی‌های آزاد فکری در مراکز علمی و دانشگاهی در روزهای منتهی به سالروز حماسه ۹ دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: تجمع مردمی این روز در ۵۰ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حماسه مردمی ۹ دی در زمان خود رویدادی بی‌بدیل و منحصر به فرد بود، گفت: این رویداد همه ویژگی‌ها و مختصات یک رویداد بزرگ تاریخی را دربر داشت، به همین دلیل هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

خلیلی ادامه داد: حماسه ۹ دی، تمام محاسبات دشمن را بر هم زد و امروز نیز حضور و مشارکت مردم، اصلی‌ترین و مهمترین مؤلفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که با تداوم این حضور و مشارکت در عرصه‌های مختلف، تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۹ دی روزی است که مردم به همه عالم نشان دادند که پای انقلاب هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۹ دی به عنوان قله افتخارات ملت، نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ ما حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

کد خبر 715525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.