اتخاذ ۳۰ مصوبه عمرانی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان کوهپایه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در نشست پیش از سفر شهرستانی استاندار اصفهان به کوهپایه، بیش از ۳۰ مصوبه عمرانی در راستای توسعه امور زیرساختی، زیربنایی و عمرانی این شهرستان اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان اظهار کرد: در آستانه سفر استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شهرستان کوهپایه که در روزهای پیش‌رو رقم خواهد خورد، نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست امور زیربنایی، زیرساختی و عمرانی شهرستان کوهپایه که برای مردم ایجاد چالش کرده بود مورد رصد و بررسی قرار گرفت تا با تصویب مصوبات و پیگیری در اجرا، مشکلات ایجاد شده مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، بیش از ۳۰ مصوبه در راستای عمران و آبادانی شهرستان کوهپایه اتخاذ شد.

زینلیان در خصوص اهم مصوبات عمرانی شهرستان کوهپایه گفت: مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی شهرستان، تکمیل فاضلاب شهری تودشک، تعیین تکلیف کارگاه‌های مزاحم شهری و تسریع در روند نقشه‌برداری و صدور سند روستاهای شهرستان از جمله مهم‌ترین مصوبات عمرانی این شهرستان بود.

وی ادامه داد: همچنین اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان، جلوگیری از تخلیه پسماندهای پزشکی، تسهیل امور حمل‌ونقل مردم بالأخص دانش‌آموزان، تقویت ماشین‌آلات و سِت امداد و نجات و آتش‌نشانی شهرستان از جمله موارد دیگری بود که در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 715517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.