عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ دی‌

در این بسته خبری از یک هزار و ۴۵۵ قلاده سگ در بیرجند زنده‌گیری شد تا افزایش ۲۰ درصدی جابه‌جایی مسافر با مترو در مشهد و ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرج ۵۳۰ دستگاه اتوبوس کم دارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

قزوین نیازمند یک ساختمان پزشکان تخصصی است

ولی چگینی، رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: احداث یک ساختمان پزشکی تخصصی در قزوین که یکی از موضوعات مهم مطرح شده در صحن شورای استانی نیز بود، بسیار ضروری است.

اجرای طرح‌های «حیات شهر» و «خانه من» در تبریز نهایی شد

یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز گفت: اجرای طرح‌های «حیات شهر» و «خانه من» برای توسعه ورزش همگانی و کتابخوانی در بین شهروندان این شهر با تجهیز کتابخانه های مدارس و دیگر امکانات سخت افزاری مدرسه‌ها در تبریز نهایی شد.

نخستین تصفیه‌خانه «نانو اُزون» کشور در اصفهان به بهره‌برداری رسید

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: نخستین تصفیه‌خانه «نانو اُزون» کشور، در این کلانشهر به بهره‌برداری رسید.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ دی‌

افزایش ۲۰ درصدی جابه‌جایی مسافر با مترو در مشهد

بهرام نکاحی افزو، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: پنجم و ششم دی ماه جاری آمار جابه‌جایی مسافر با خطوط مترو نسبت به دیگر روزها بیش از ۲۰ درصد کاهش داشت.

ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرج ۵۳۰ دستگاه اتوبوس کم دارد

علیرضا رحیمی محمودآبادی، نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر پرجمعیت و میلیونی بیش از ۵۳۰ دستگاه اتوبوس کم دارد.

هزار و ۴۵۵ قلاده سگ در بیرجند زنده‌گیری شد

موسی میرزایی، معاون خدمات امور شهری شهرداری بیرجند گفت: از آبان سال گذشته تاکنون هزار و ۴۵۵ قلاده سگ از سطح شهر بیرجند یا روستاهای اطراف زنده‌گیری و به پناهگاه شهرداری تحویل شده است.

آتش سوزی و تخریب منزل سه طبقه قدیمی در تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی و تخریب یک منزل قدیمی در خیابان سبلان خبر داد.

حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در ورامین ۶ مصدوم بر جای گذاشت

مسعود نفری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در ورامین ۶ نفر به شدت مصدوم شده و راهی مراکز درمانی شدند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ دی‌

دفن زباله در بسیاری از مناطق کشور تبدیل به یک بحران شده است

داوود مؤمنی، رئیس سازمان پسماند شهرداری شهرکرد در خصوص مدیریت پسماند در شهرکرد با بیان اینکه عملکرد شهرداری شهرکرد در حوزه مدیریت پسماند عملکرد خوبی است، اظهار کرد: متأسفانه دفن زباله در بسیاری از مناطق کشور تبدیل به یک بحران شده است.

حریق ۴ خودرو خیابان بعثت زاهدان اطفا شد

ابراهیم شهریاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از اطفای حریق چهار خودرو در این شهر خبر داد.

خدمات رسانی به بیش از یک میلیون و ۹۷۱ هزار زائر و مجاور طی آذر در مشهد

سیدمهدی امامی میبدی، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات رسانی به بیش از یک میلیون و ۹۷۱ هزار زائر و مجاور از سوی پایانه‌های مسافربری شهرداری در آذر ماه سال جاری، خبر داد.

کد خبر 715503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.