توقیف سواری هیوندا با سرعت ۲۰۷ کیلومتر بر ساعت در اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا با سرعت غیرمجاز ۲۰۷ کیلومتر بر ساعت توسط گشت پلیس راه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: تیم گشت پلیس راه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور آزادراه شرق استان، یک دستگاه خودروی سواری هیوندا را به علت رانندگی با سرعت ‎ غیرمجاز ۲۰۷ کیلومتر بر ساعت متوقف کردند.

وی با بیان اینکه تمام تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی هستند، افزود: در اختیار داشتن زمان بیشتر راننده برای آگاه شدن از خطر، کاهش مسافت طی شده در طول زمان عکس‌العمل راننده، کاهش فاصله توقف خودرو پس از ترمزگیری، افزایش زمان و قدرت تصمیم‌گیری قبل از وقوع تصادف، از مزایای رانندگی با سرعت مجاز خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: کنترل سرعت وسایل نقلیه با استفاده از راهکارهای مهندسی کاهنده سرعت، تکنیک‌های آرام‌سازی، ابزارهای مکانیزه، سامانه‌های هوشمند و استفاده از سایر ظرفیت‌های قانونی یکی از برنامه‌های بسیار مهم و راهبردی پلیس راه جهت افزایش ایمنی و حفظ جان هم‌وطنان در معابر برون‌شهری است.

کد خبر 715502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.