پلمب ۷۱۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۷۱۳ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت واحدهای صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات این فرماندهی در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی که آذرماه سال جاری توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام شد، از ۱۷ هزار و ۱۴۲ واحد صنفی در سطح استان بازدید شد.

وی با اشاره به پلمب ۷۱۳ واحد صنفی متخلف در این طرح، افزود: ۲۸۷ مورد از این واحدها به علت ارتکاب تخلفات انضباطی رعایت نکردن دستورالعمل‌های صادره و ابلاغیه‌ها، ۲۴۹ مورد به علت نداشتن پروانه و ۱۷۷ مورد نیز به خاطر دستور قضائی پلمب و پرونده قضائی نیز برای آنها تشکیل شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ابطال ۵۳ پروانه کسب واحد صنفی متخلف، اظهار داشت: متصدیان ۱۷۲۴ واحد صنفی، اخطاریه پلمب دریافت کردند و از متصدیان ۲۷۱۸ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی دریافت شد که در صورت رعایت نکردن تعهدات خود با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها با قوت ادامه دارد و پلیس با هرگونه تخلف، قانون‌شکنی و هنجارشکنی در واحدهای صنفی برخورد قانونی می‌کند، شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرمی در واحدهای صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 715501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.