ضرورت توجه به مباحث فرهنگی در حوزه عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی در حوزه عمرانی تاکید کرد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی در حوزه عمرانی، اظهار کرد: انجام پروژه‌های فرهنگی در راستای حل مشکلات اجتماعی و توسعه فرهنگ مردم در ابعاد مختلف حائز اهمیت است.

وی افزود: طراحی محوطه‌سازی برای پروژه ساختمان‌های فرهنگی شهرها باید با نگاه ایجاد فضایی بانشاط برای برگزاری مراسم فرهنگی اجتماعی و مذهبی باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به احداث ساختمان مجتمع فرهنگی شهر دیباج، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا با توجه به تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی شهر دیباج و لزوم بهره برداری از این پروژه و در راستای تکمیل نیروی انسانی جهت اداره مجتمع فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به واگذاری ساختمان به شهرداری دیباج اقدام شود.

حمیدی درباره کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک، تصریح کرد: در نشست این کمیسیون، ۱۷ پرونده از منظر رعایت قوانین و مقررات و ضوابط زیست محیطی در سطح واحدی تولیدی و صنعتی استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین رعایت ملاحظات زیست محیطی در استقرار و فعالیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی تولید کنندگان و بر نظارت لازم از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و محیط زیست استان تاکید شد.

وی ادامه داد: نعمت وجود مردمانی متعهد به نظام و ولایتمدار در کنار مدیرانی همگرا در استان سمنان مثال‌زدنی است. این همراهی بین مدیران از استاندار به عنوان سکاندار مدیریت استان در کنار مردم و مدیران استانی و شهرستانی باعث شده تا مسائل به درستی مدیریت شود و تبدیل به چالش نشوند.

کد خبر 715464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.