گل گهر ۳- سپاهان ۱ / شکست با دست و پای بسته

تیم فوتبال سپاهان در دیداری که ۱۰ بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت، برابر گل گهر تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، هفتم دی_ از ساعت ۱۵ تیم‌های گل‌گهر و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک سپاهان به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گل‌گهر و سپاهان

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

تماشاگر: حدود ۷ هزار نفر

گل‌ها:

علیرضا علیزاده (دقیقه ۱۴)، روبرتو تورس (دقیقه ۵۲) و مسیح زاهدی (دقیقه ۸۸) برای گل گهر؛ شهریار مغانلو (دقیقه ۵۹، پنالتی) برای سپاهان

اخطار:

ارشیا سرشوق (دقیقه ۱۳) از سپاهان

شهریار مغانلو (دقیقه ۲۱) از سپاهان

محمد دانشگر (دقیقه ۴۹) از سپاهان

سعید سحرخیزان (دقیقه ۵۳) از گل گهر

حمید بوحمدان (دقیقه ۵۵) از گل گهر

نوید عاشوری (دقیقه ۵۷) از گلگهر

علیرضا علیزاده (دقیقه ۵۷) از گلگهر

اخراج:

ارشیا سرشوق (دقیقه ۴۷، کارت زرد دوم) از سپاهان

گل‌گهر: محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان (85- اریک بایناما)، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (61- علیرضا کوشکی)، سعید سحرخیزان (85- میشل تی ورده) و روبرتو تورس (73- مهدی ممیزاده)

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

سپاهان: نیما میرزازاد، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی (۳+۹۰- مهدی حسینی)، ارشیا سرشوق، محمد جواد حسین نژاد (۳+۹۰- محمد اکبری)، علی احمدی (۶۰- اسماعیل قلیزاده)، فرشاد احمدزاده (۳+۹۰- امید نورافکن)، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

سرمربی: ژوزه مورایس

داور: عباس راکی

شرح بازی:

در نیمه دوم سپاهان برای جبران گل خورده به زمین آمده بود و در حالی که به نظر بازی را خوب آغاز کرده بود، روی یک ضد حمله با خطای ارشیا سرشوق و دریافت کارت زرد دوم توسط او ده نفره شدند تا کار در ادامه سخت‌تر شود.

کار برای سپاهان وقتی سخت‌تر شد که تورس پنج دقیقه بعد با شوتی زیبا دروازه سپاهان را باز کرد.

سپاهان هرچند دقایقی بعد از دریافت گل دوم با ضربه پنالتی مغانلو به بازی برگشت و اختلاف را به حداقل رساند، اما در ادامه نتوانست برابر تیمی که یک یار بیشتر داشت گلزنی کند تا با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد، شکستش قطعی شود و برای دومین بازی متوالی شکست بخورد.

بدون شک اقدامات عجیب فدراسیون فوتبال و ابلاغیه عجیب کمیته انضباطی فدراسیون مبنی بر محرومیت شش بازیکن سپاهان در این شکست سپاهان تأثیرگذار بود و باید دید باشگاه سپاهان در ادامه راه و به خصوص بازی بعدی با شمس آذر چه راهکاری دارد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۴- گل گهر) - کرنر ارسالی روبرتو تورس با ضربه سر علیزاده به گل اول گل گهر تبدیل شد.

۲-۰ (دقیقه ۵۲- گل گهر) - روبرتو تورس با شوتی فوق العاده از پشت محوطه جریمه سپاهان دروازه این تیم را برای دومین بار باز کرد.

۲-۱ (دقیقه ۵۹- سپاهان) - با خطای علیزاده روی حسین نژاد داور خطای پنالتی گرفت تا شهریار مغانلو پشت ضربه پنالتی بایستد و گل او سپاهان را به ثمر برساند.

۱-۳ (دقیقه ۸۸- گل گهر) - باز هم روی یک کرنر ارسالی این مسیح زاهدی بود که با ضربه سری که در تیر نزدیک زد دروازه سپاهان را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- نفوذ حسین نژاد به محوطه جریمه گل گهر با ضربه او همراه شد اما مدافعان گل گهر به هر شکلی بود توپ را به بیرون فرستادند.

دقیقه ۲۳- توپ ارسالی از سمت چپ در محوطه جریمه سپاهان با ضربه خطرناک تورس همراه شد اما میرزازاد با واکنشی خوب توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۴- شهریار مغانلو با پاس آل کثیر در محوطه جریمه صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه نهایی او با پای راست را اخباری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷- توپ ارسالی احمدزاده از سمت راست در تیر دور با ضربه سر دانشگر همراه شد اما توپ به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹- شوت فوق‌العاده محکم و دقیق زکی‌پور از فاصله‌ای دور با واکنش عالی اخباری راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۲- حرکت در عرض کوشکی پشت محوطه جریمه سپاهان و ضربه خطرناک او که با واکنش میرزازاد راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

محرومیت ۱۰ بازیکن سپاهان باعث شده بود روی نیمکت سپاهان تنها پنج بازیکن حضور داشته باشند که بیشتر هم بازیکنان آکادمی بودند و در نوع خود جالب بود.

بهترین بازیکن:

روبرتو تورس با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 715444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.