ثبت ۷۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: ۷۸ میلیون تردد وسایل نقلیه طی ۹ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ۷۸ میلیون تردد وسایل نقلیه طی ۹ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است.

وی پرترددترین محور خراسان شمالی در این بازه زمانی را بجنورد - شیروان و بالعکس با ثبت بیش از ۵ میلیون تردد دانست و افزود: تردد ورودی و خروجی از استان ۷ میلیون وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی با بیان اینکه این میزان رشد حدود چهار درصدی ورودی و خروجی به استان را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: بیشترین تردد بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، مربوط به محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کم ترددترین محور، گراتی – صفی آباد و بالعکس است.

مشتری با بیان اینکه بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در محور گرمه –میامی (گرمه) و بالعکس و گرمه – چمن بید و بالعکس به ثبت رسیده است، تصریح کرد: طی این مدت محور فاروج – قوچان (فاروج) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور چمن بید – گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و چمن بید – آشخانه (چمن بید) ثبت شد.

کد خبر 715402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.