ترور شهید موسوی واکنشی به شکست‌های رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر بار که در سوریه، عراق، فلسطین و سایر محورهای مقاومت ضربه می‌خورند، تلاش می‌کنند انتقام شکست خود را از ایران بگیرند.

امیرحسین بانکی‌پورفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شهادت سیدرضی موسوی از مستشاران ایرانی در سوریه اظهار کرد: یک حقیقت نانوشته در جریان این ترور وجود دارد که هم صهیونیست‌ها و هم آمریکایی‌ها از آن اطلاع دارند و آن حقیقت این است که ریشه مقاومت در جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر بار که در سوریه، عراق، فلسطین و سایر محورهای مقاومت ضربه می‌خورند، تلاش می‌کنند انتقام شکست خود را از ایران بگیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیدرضی موسوی یکی از نمادهای مقاومت و سربازان رشید اسلام بود که به عنوان دیپلمات و مستشار در سفارت سوریه خدمت می‌کرد و آمریکا و رژیم صهیونیستی بر خلاف تمام پروتکل‌های بین‌المللی دست به این اقدام تروریستی و جنایت زدند، آن‌ها هر چه زودتر نتیجه این اقدامات خود را خواهند دید.

وی ابراز کرد: امیدواریم شهادت سردار موسوی مقدمه‌ای باشد تا فضای جنگی که در فلسطین می‌بینیم وارد یک تحول جدید شده و به پیروزی کامل محور مقاومت منجر شود.

بانکی‌پورفرد با بیان اینکه کار مجلس قانون‌گذاری است و تصمیماتی در خصوص گرفتن انتقام خون شهدای مقاومت و در رأس آن‌ها سردار موسوی در حیطه اختیارات شورای امنیت ملی است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس نیز مانند سایر آحاد جامعه آمادگی هرگونه حرکتی را در راستای انتقام نسبت به این ترور دارند.

کد خبر 715386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.