هزینه بیش از پنج هزار میلیارد تومانی دولت در کاشان

فرماندار کاشان ضمن تاکید بر عملکرد مثبت دولت در توسعه و عمران گفت: بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف کاشان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدشریف زارعی _چهارشنبه ششم دی- در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به توسعه و عمران در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: عملکرد دولت در این دوره بسیار مثبت بوده و بسیار حائز اهمیت است که ما به عنوان مسئولان نظام در بحث خدمت رسانی و ایجاد رضایتمندی مردم جهاد تبیین انجام دهیم.

وی افزود: دشمن در حوزه مشارکت عمومی حساب ویژه‌ای باز کرده و سعی دارد تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهد، این وظیفه ما است تا با جهاد تبیین عملکرد و فعالیت مثبت خود را برای مردم معرفی کنیم.

فرماندار ویژه کاشان آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم را از جمله وظایف مهم مسئولان عنوان کرد و گفت: بالای ۵ هزار میلیارد تومان خدمات دولت در شهرستان کاشان صورت گرفته است.

فرماندار ویژه کاشان خاطر نشان کرد: هر دستگاه باید دغدغه آگاه سازی و اقناع آفرینی داشته باشد، مردم حق دارند خبرهای مثبت مدیران را بشنوند. 

وی افزود: بالاخره ما به عنوان مسئولان نظام در جغرافیای منطقه کاشان مشغول به خدمت‌رسانی هستیم و باید در زمینه افزایش رضایتمندی تلاش مضاعفی را به کار بگیریم.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: برخی عنوان می‌کنند دولت در کاشان اقدامی انجام نداده؛ این موضوع ممکن است از روی ناآگاهی باشد و ما به عنوان فرماندار و مسئول مقصریم که اقدامات را اطلاع‌رسانی نکرده‌ایم.

زارعی ضمن اشاره به ارائه خدمات مختلف در روستاهای کاشان گفت: ارائه خدمات انجام شده در افزایش سطح رضایتمندی تأثیر بسزایی هستند در حالی که دولت در حوزه اقتصاد نیز اقدامات بنیادی زیادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ابزارهای زیاد و بزرگی برای ایجاد امیدآفرینی در اختیار ما است، تاکید کرد: دشمن مثل همیشه ناامید می‌شود و مطمئناً مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی همانند گذشته حماسه می‌آفرینند.

کد خبر 715337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.