ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی کشور هدفگذاری شد

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف گذاری ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی کشور و معیشت همکاران انتظامی به عنوان دغدغه اصلی هیئت رئیسه فراجا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار مهدی معصوم بیگی در آئین اختتامیه یازدهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی مدیران سطح دو استان مرکزی اظهار کرد: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی دو و نیم الی سه سال آینده این برنامه عملیاتی و در اختیار کارکنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا موجب عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: این بصیرت است که شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان نظم و امنیت را پس از ۱۴۰۰ سال در امتداد مسیر شهدای کربلا قرار داده است.

رئیس بازرسی کل فراجا با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا به نقش تربیتی، حمایتی و بصیرتی این بانوی بزرگ پس از واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: حضرت ام‌البنین (س) با افتخار چهار فرزند رشید خود را در راه اعتلای مکتب اسلام، امامت و ولایت تقدیم کرد.

وی افزود: فرمانده‌ای غیور و شجاع همچون حضرت ابوالفضل العباس (ع) پرورش یافته دامان بانویی بصیر همچون حضرت ام‌البنین (ع) است که در راه دفاع از ولایت دلیرانه و با بصیرت ایستادگی کرد و واژه وفاداری را معنا بخشید.

معصوم بیگی خاطر نشان کرد: شهدای حمله تروریستی شهرستان راسک شجاعانه در مقابل اشرار ایستادگی کردند و با تقدیم جان خود در راستای ارتقا امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه استاندارد سازی مؤلفه‌های مدیریتی با توسعه کنترل و نظارت در سازمان، مهمترین رکن ارتقا اقتدار پلیس در جامعه به شمار می‌رود گفت: صیانت از کارکنان، صیانت از سرمایه‌های سازمانی و نیاز است فرماندهان و مدیران با ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان نظارت جدی بر عملکرد آنها داشته باشند.

رئیس بازرسی کل فراجا تاکید کرد: توسعه و بهسازی نیروی انسانی متخصص و بصیر در فرماندهی انتظامی از اصلی‌ترین فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که بخشی از آن از طریق آموزش کارکنان و با برگزاری چنین دوره‌هایی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی جز استان‌های برتر و موفق در امر صیانت از کارکنان و اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور است اظهار کرد: کنترل و نظارت به عنوان سرمایه ارزشمند هر سازمان با اجرای دو راهبرد مهم یعنی سلامت اداری و اجرای آموزش‌های کاربردی و مؤثر محقق می‌شود و در این ارتباط فرماندهان و مدیران باید الگوی مناسب اخلاقی، معنوی و کاری برای کارکنان باشند.

سردار معصوم بیگی با تأکید بر اهمیت و تأثیر عمیق آموزش بر نیروی انسانی افزود: در بحث آموزش ما باید به طور مستمر بازخورد واقعی و میدانی اجرای برنامه‌های خود را با استفاده از کارشناسان خبره در حوزه‌های مختلف بازخوانی کرده و نقاط قوت را تقویت و غنی سازی کنیم و در کنار آن نقاط ضعف را در کوتاه‌ترین زمان حذف کنیم.

وی گفت: شجاعت، پاکدامنی و صحت عمل از عوامل مهم رضایتمندی مردم و اقتدار پلیس است. رئیس بازرسی کل فراجا اظهار کرد: نگاه به آموزش باید نگاه کاربردی باشد چرا که آموزش به عنوان یک اصل مهم در مأموریت‌های پلیسی لحاظ شده است.

کد خبر 715321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.