تاکید بر انسان‌مداری و پیاده‌محوری در طراحی گذر آقانورالله نجفی

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان با بیان اینکه نوع طراحی که برای گذر آقانورالله انجام شد، پیاده‌محور و انسان‌مدار بود، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز برای این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی امروز _چهارشنبه ششم دی_ در حاشیه بیست‌وچهارمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از گذر آقا نورالله نجفی اظهار کرد: نوع طراحی که توسط سازمان نوسازی و بهسازی برای گذر آقا نورالله نجفی انجام شد، انسان‌مدار، پیاده‌محور و گردشگرپذیر بود تا رویدادهای فرهنگی هنری در آن اجرا شود و در کالبد آن این برنامه‌ها دیده شده شود.

وی افزود: در طراحی کالبدی گذر آقا نورالله نجفی حضور انسان‌ها، اجرای برنامه‌ها و تماشای آن مورد توجه قرار گرفت و در ادامه آن انتظار می‌رود متولیان حوزه فرهنگ و هنر برنامه‌های خود را در این نقطه اجرا کنند، زیرا قابلیت اجرای این برنامه‌ها را دارند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ایده این سازمان مبنی بر این است که فضاهای شهری واقع در بافت تاریخی نصف‌جهان مورد استفاده قرار گیرد؛ فضایی خلاق و هم‌سو با ادبیات بافت تاریخی باشد و برای زندگی امروز ساخته شود و خاطره‌سازی کند.

کد خبر 715305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.