توزیع شیر رایگان بین ۱۲۱ هزار دانش‌آموز قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع شیر رایگان در بین ۱۲۱ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عصر امروز _چهارشنبه ششم دی‌_ مراسم نمادین آغاز توزیع شیر در مدارس استان قزوین با حضور نقی سیاهکالی‌مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، صالح یاوری معاون تربیت بدنی و سلامت و منیره تندی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان در دبستان شهید روح‌الله عجمیان برگزار شد.

در این مراسم نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: تا پایان سال تحصیلی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته توزیع شیر رایگان بین ۱۲۱ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی دولتی انجام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از مسئولان استان به ویژه استاندار قزوین اضافه کرد: با همت مسئولان به ویژه حوزه جهادکشاورزی و مدیران تأمین کالاهای اساسی استان قزوین توافق توزیع شیر در مدارس صورت پذیرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر صرف صبحانه در دانش‌آموزان ادامه داد: میزان یادگیری و تمرکز دانش‌آموزان با صبحانه خوردن ارتباط مستقیمی دارد و نباید هیچ دانش‌آموزی با معده خالی و شکم گرسنه در سر کلاس درس حاضر شود.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه هم باید مواظب سلامت روان و هم سلامت جسم بود، عنوان کرد: عقل سالم در بدن سالم است.

وی مرادی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری این مراسم در جنوبی‌ترین منطقه شهر قزوین افزود: در راستای اجرای عدالت آموزشی باید کمک کنیم تا مدرسه شهیدعجمیان با مدارس بالای شهر قزوین به لحاظ کیفیت و امکانات آموزشی برابری کند.

کد خبر 715280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.