گیلان از استان‌های موفق کشور در امنیت داخلی و عمومی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در ارزیابی‌هایی که از سوی کارشناسان ما انجام و اعلام شد، شاخص‌های فرماندهی انتظامی گیلان خوب بوده و یکی از استان‌های موفق کشور از نظر امنیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار احمدرضا رادان امروز _چهارشنبه ششم دی_ در حاشیه سومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری ره‌آورد پیاده روی اربعین حسینی که به میزبانی فرماندهی انتظامی گیلان و با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن شهدا فراجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی راسک و شهادت ۱۱ تن از مأموران انتظامی در این حادثه اظهار کرد: همه شاهد بودیم که فرزندان این مرز و بوم برای تأمین امنیت مردم در شهر مرزی راسک سینه خودشان را سپر قرار دادند تا امنیت مردم را تأمین کنند و بهترین فرزندان این امت در مسیری مجاهدانه و با تاسی به اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می‌کنند.

وی افزود: پلیس در تراز انقلاب اسلامی نمی‌تواند غیر از فرهنگ عاشورایی فرهنگ دیگری را برگزیند و مسیر پلیس ایران اسلامی، مسیری حسینی است؛ در اربعین تا حدودی توانستیم خودمان را در این فرهنگ نشان دهیم، تلاش داریم این مسیر را محکم و پویا توأم با رفتار عاشورایی ادامه دهیم.

فرمانده کل انتظامی کشور، هدف خود از سفر به گیلان را حضور در سومین جشنواره اربعین حسینی، یادواره ۹۰ شهید بخش میرزا کوچک شهرستان صومعه‌سرا و بررسی و ارزیابی و وضعیت عمومی خدمت در استان اعلام کرد و گفت: در ارزیابی‌هایی که از سوی کارشناسان ما انجام و اعلام شد، شاخص‌های فرماندهی انتظامی گیلان خوب بوده و یکی از استان‌های موفق کشور است.

رادان خاطرنشان کرد: گیلان به دلیل داشتن امنیت بسیار خوب و همچنین مردمان مهمان‌نوازی که دارد در طول ایام سال یکی از استان‌های مسافرپذیر کشور است.

وی تصریح کرد: تأمین امنیت داخلی و عمومی مردم تعهد ما است که امیدواریم با کمک دولت و دستگاه‌های قضائی، مجلس شورای اسلامی و البته حمایت مردم این امنیت به خوبی فراهم شود.

کد خبر 715269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.