فصل جدید تعامل سازنده میان شهرداری و میراث معضل گذر آقانورالله نجفی را حل کرد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: فصل جدیدی از تعامل و مشارکت سازنده میان اداره میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان در این دوره از مدیریت شهری شکل گرفت که منجر به اتفافات قابل توجهی از جمله حل معضل گذر آقانورالله نجفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید مهدویان امروز _چهارشنبه ششم دی_ در بیست‌وچهارمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از گذر تاریخی آقانورالله نجفی اظهار کرد: این گذر به همت بلند بخش‌های مختلف مدیریت شهری و با مشارکت اداره میراث فرهنگی اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: فصل جدیدی از تعامل و مشارکت سازنده میان اداره میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان در این دوره شکل گرفت که منجر به اتفاقات قابل توجهی از جمله حل معضل این گذر شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تاکید کرد: طی سال‌های گذشته اتفاق نامبارکی در خصوص گذر آقانورالله در جوار میدان امام (ره) رخ داده بود که در این دوره با حمایت دستگاه‌های متولی از آن گره‌گشایی شد.

مهدویان با بیان اینکه اصفهان با بیش از هزاران اثر تاریخی مردم متمدنی را دل خود جا داده است، گفت: بهره‌برداری از اینگونه مکان‌ها موجب می‌شود که نه‌تنها نسل جوان، بلکه یک ملت به شهر خود افتخار کنند.

کد خبر 715265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.