تصادف‌های زنجیره‌ای در جاده‌های زنجان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دو فقره تصادف زنجیره‌ای و برخورد سه خودروی دیگر ۱۳ سرنشین را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران راننده محبوس در یکی از خودروها را رهاسازی و نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حکمت‌اله هاشمی امروز _چهارشنبه ششم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش یک فقره تصادف زنجیره‌ای برخورد هفت خودرو در کیلومتر ۲۵ لاین شمالی آزادراه زنجان-تبریز توسط آتش‌نشانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی افزود: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان - قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی نیسان وانت، خاور، مزدا ۳، ساینا، پژو ۴۰۵، تریلی و کامیون بهم برخورد و دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

هاشمی افزود: در این سانحه یکی از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و دیگری به صورت سرپایی کمک‌های اولیه دریافت کرد.

وی گفت: امدادگران اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند و عملیات امدادرسانی ظهر امروز پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از تصادف زنجیره‌ای دیگری در نتیجه برخورد هفت خودروی دیگر خبر داد و گفت: این حادثه نیز ظهر امروز توسط ۱۱۰ به ندای امداد اطلاع داده شد.

هاشمی این حادثه را در لاین شمالی کیلومتر ۳۵ آزادراه زنجان-تبریز اعلام کرد و افزود: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیر پارک واقع در همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: برخورد دو دستگاه نیسان وانت، دو سواری پژو ۴۰۵، زانتیا، تریلی و جک این حادثه را رقم زد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از ۱۰ سرنشین این خودروها شش نفر مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.

هاشمی اضافه کرد: انجام کمک‌های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف در این سانحه بعد ظهر پایان یافت.

وی از وقوع سومین حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده زنجان به بیجار خبر داد و افزود: این سانحه توسط اورژانس بعد ظهر امروز به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند این سانحه را رقم زد.

هاشمی تاکید کرد: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده گردنه پاپایی شهرستان ایجرود همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات نجاتگران راننده سمند محبوس در خودرو را رهاسازی و نجات دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حادثه از شش سرنشین خودروها پنج نفر مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 715256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.