میزبانی استان کردستان از ۲ رویداد بین‌المللی ورزش نابینایان و کم‌بینایان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: دوره داوری بین‌المللی گلبال و تورنمنت بین‌المللی گلبال به میزبانی استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، آمنه غلام‌ویسی اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مختلف و هماهنگی‌های لازم اداره‌کل ورزش و جوانان و اعضای هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان و رایزنی با فدراسیون و مسئولان استانی به‌زودی دو رویداد بین‌المللی رشته گلبال نابینایان و کم‌بینایان به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، اولین دوره داوری بین‌المللی رشته گلبال با حضور ۱۰ داور برتر از استان‌های مختلف کشور با مدرسی خانم AURORA ZANOLIN «آرورا زانولین» رئیس انجمن جهانی گلبال از کشور ایتالیا از صبح روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه به میزبانی شهر سنندج آغاز خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: این دوره که برای اولین بار به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود، در دو بخش تئوری و عملی خواهد بود که داوران شرکت‌کننده آخرین قوانین و اصول داوری رشته گلبال نابینایان و کم بینایان را در سالن خانه ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان سنندج فرا می‌گیرند.

غلام‌ویسی اضافه کرد: همچنین دومین دوره تورنمنت بین‌المللی گلبال نابینایان و کم‌بینایان در بخش آقایان با حضور ورزشکاران سه کشور ایران، عراق و ترکیه در سنندج برگزار می‌شود و شش تیم به نمایندگی از سه کشور شرکت‌کننده در این تورنمنت سه روزه حضور خواهند داشت.

وی افزود: استان کردستان با دو تیم A و B به عنوان نماینده کشورمان در این تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا می‌کند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی گلبال از صبح روز شنبه نهم دی آغاز و تا روز دوشنبه یازدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 715250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.