اجرای طرح ساماندهی وسایل نقلیه مزاحم شهر سنندج با هدف رضایت مردم

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین هدف پلیس کردستان در اجرای طرح ساماندهی وسایل نقلیه مزاحم به پارکینگ‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده از ابراز رضایت، حمایت و همکاری مردم شهرستان سنندج با پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح ساماندهی ترافیکی معابر از وجود خودروهای مزاحم که با پارک دوبل و سد معبر باعث موجب گره‌های ترافیکی شده بودند تقدیر کرد و افزود: جلب رضایت‌مندی مردم و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی مهمترین هدف پلیس راهور کردستان از اجرای این طرح است و کارکنان پلیس راهور در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی بر همکاری و مشارکت آحاد مختلف شهروندان در اجرای طرح تاکید کرد و افزود: رانندگان و همه شهروندان، ضمن رعایت قوانین و مقررات ترافیکی با پلیس راهور همکاری کنند تا ارائه خدمات روان‌سازی معابر و ساماندهی ترافیک به نحو مطلوب انجام پذیرد.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان کردستان ادامه داد: رعایت قانون و مقررات و احترام به حقوق شهروندی مهمترین عامل در ایجاد شهری منظم، قانونمند و امن است که افزایش سطح احساس آرامش فکری و روانی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ همتی‌زاده از اقدامات شایسته پلیس راهور و مجموعه نیروی انتظامی استان در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و اجرای طرح‌های مختلف در این خصوص تقدیر و ابراز امیدواری کرد با تلاش و زحمات صورت گرفته، نظم و انضباط ترافیکی و ترافیکی روان را به شهروندان هدیه کنیم.

کد خبر 715233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.