بازرسان انتخابات امانت‌دار باشند

استاندار خراسان رضوی گفت: جلسات و رصدهای خود را در باب انتخابات داریم و تلاش ما بر این اساس است که طبق چهار راهبرد مقام معظم رهبری این انتخابات به نحو شایسته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز _چهارشنبه ششم دی_ در همایش هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سردار سرافراز شهید سید رضی موسوی را که در خط نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی به خیل عظیم شهیدان پیوست، تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: جلسات و رصدهای خود را در باب انتخابات داریم و تلاش ما بر این اساس است که طبق چهار راهبرد مقام معظم رهبری این انتخابات به نحو شایسته برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مسئولان هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات باید اشراف کاملی بر این حوزه داشته باشند، خاطرنشان کرد: متولیان حوزه بازرسی باید نسبت به موضوع فوق از ضریب بالایی برخوردار باشند چراکه یک فعالیت حساس در پیش روی آن‌ها قرار داد.

نظری اضافه کرد: کار بازرسی یک کار تشریفاتی نیست بلکه یک کار مراقبتی مبتنی بر عمل، تصمیم به موقع و در نتیجه رفع عیب و اشکال است.

وی امانت‌داری را از دیگر ویژگی‌های بازرسان انتخابات دانست و تاکید کرد: اشراف، کشف و شناسایی به موقع مسائل، انتقال صحیح مسائل به صاحبان تصمیم‌گیری و ارائه پیشنهاد و راهکار به متولیان از وظایف هیأت بازرسی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم با حضور در صحنه‌ها به صورت تکلیفی و اعتقادی عمل می‌کنند. همچنین مباحث، موضوعات راهبردی کشور و انقلاب را مورد نظر قرار می‌دهند؛ بنابراین این سابقه مردم و گذشته آن‌ها در طول این سال‌ها است.

نظری افزود: وظیفه ما مسئولان این است که انتخابات خوبی از نظر اجرایی برگزار کنیم، در این راستا برگزاری خوب انتخابات موجب می‌شود مردم ضمن مشارکت بالا با تکریم، سهولت، امنیت و امانت‌داری در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند.

کد خبر 715206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.