آزادی ۱۹۳ محکوم جرائم غیرعمد از زندان‌های استان مرکزی

رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۹۳ نفر از محکومان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: این اقدام با مساعدت و همکاری مردم خیر استان و ستاد دیه کشور انجام شده است.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این محکومین ۳۰۰ میلیارد و ۱۴ میلیون تومان بوده که بخش قابل توجهی از این مبلغ با پذیرش اعسار از سوی مراجع قضائی تأمین شده است.

رئیس دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: با انجام رایزنی و جلسات متعدد با شکات توسط مددکاران زندان و ستاد دیه، آنان از کل طلب خود، معادل مبلغ شصت میلیارد تومان اعلام گذشت کرده‌اند، مابقی بدهی زندانیان آزاد شده نیز از طریق تسهیلات بانک‌های عامل در قالب وام و پرداختی بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور، خیرین خاص و ستاد دیه استان تأمین و پرداخت شده است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: از ١٩٣ محکوم آزاد شده ١٨۴ نفر مرد و ٩ نفر زن بوده‌اند و امید می‌رود خیران همچون سنوات گذشته با مساعدت و همکاری در خصوص کمک به آزادی دیگر زندانیان موجود در زندان‌های استان یاری رسان ستاد و این زندانیان باشند.

کد خبر 715191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.