حماسه ۹ دی نباید فراموش شود/ مادران و همسران شهدا الگوهای صبر در راه حق هستند

دبیر شورای نگهبان گفت: مادران و همسران شهدا الگوهای صبر در راه حق هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز _چهارشنبه ششم دی_ این شورا ابتدا شهادت سردار سیدرضی موسوی از سرداران مدافع حرم و فرماندهان جبهه مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.

وی در ادامه در خصوص مناسبت امروز یعنی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: صبر و استقامت مشتاقانه در راه حق درس مهمی است که باید از این حضرت فرابگیریم.

آیت‌الله جنتی افزود: مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی در این جهت خوش درخشیدند. آن‌ها الگوهای صبر در راه حق و حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

دبیر شورای نگهبان همچنین درباره حماسه ۹ دی که در آستانه سالروز آن قرار داریم، گفت: نهم دی سالروز موفقیت مردم انقلابی، مؤمن و بصیر ایران در یکی از بزرگترین امتحان‌هایی است که برای آن‌ها پیش آمده است.

وی خاطرنشان کرد: وقایع سال ۸۸ و فتنه‌ای که در آن سال با حمایت دشمنان خارجی در کشور به وجود آمد و با بصیرت و ایمان مردم، خنثی شد، مسئله کوچکی نیست و هرگز نباید فراموش شود.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: دلسوزان انقلاب و رسانه‌های متعهد ابعاد این فتنه را تبیین کنند تا علاوه بر پیشگیری از تحریف، از تکرار چنین وقایعی جلوگیری شود ضمن اینکه شناسایی دوستان و دشمنان برای جوانان امروز راحت‌تر باشد.

کد خبر 715190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.