کاهش گره‌های ترافیکی شهرکرد با اجرای طرح عقب‌نشینی مدارس

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از اجرای طرح مولدسازی مدارس خبر داد و گفت: به منظور کاهش و رفع گره‌های ترافیکی در بعضی مناطق شهرکرد، مسئولان آموزش‌وپرورش استان با عقب‌نشینی دیوار مدارس‌ موافقت کردند.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استفاده از مولدسازی در حوزه مدارس و تغییر کاربری لبه‌های تجاری مدارس از آموزشی به تجاری یکی از ضروریات است و می‌تواند مشکلات ترافیک شهر را نیز حل کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مدارس در خیابان‌های اصلی شهر است و در زمان تعطیلی مدارس ترافیک ایجاد می‌شود، به منظور کاهش یا رفع گره‌های ترافیکی در بعضی مناطق شهرکرد، مسئولان آموزش و پرورش استان با عقب‌نشینی دیوار مدارس موافقت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه همکاری میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش می‌تواند اثرات خوبی بر توسعه شهر داشته باشد، تصریح کرد: شورای شهر شهرکرد در اجرای طرح «مولدسازی مدارس» همکاری می‌کند.

حیدری تصریح کرد: با توجه به درخواست آموزش و پرورش در خصوص ضرورت تغییر کاربری لبه‌های تجاری مدارس از آموزشی به تجاری، به طور دقیق‌تر در قالب این طرح از فضاهای دارای مرغوبیت مدارس، مکانی به عنوان فضای تجاری در نظر گرفته می‌شود که درآمد حاصل از آن برای رفع نیازهای مدارس شهرکرد هزینه خواهد شد.

وی گفت: تجاری‌سازی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار ضرورتی انکارناپذیر است.

کد خبر 715159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.