ترور شهید موسوی ناشی شکست رژیم صهیونیستی در غزه بود/ انتقام می‌گیریم

سخنگوی سپاه پاسداران درباره دلایل ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه گفت: این اقدام کور ناشی از شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در غزه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار رمضان شریف امروز _ چهارشنبه ششم دی ماه _ در نشست خبری درباره اقدام رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی مستشار نظامی سپاه در سوریه، اظهار کرد: شهید رضی موسوی با انجام کارهای مستشاری پشتیبانی از محور مقاومت در مبارزه با تروریسم و به ویژه داعش، نقش برجسته‌ای داشت و همه رزمندگان محور مقاومت از خدمات این شهید بزرگ آگاه هستند.

وی افزود: توانمندسازی جبهه مقاومت که امروز یک فاصله معنا داری با گذشته داشته ناشی از تلاش و مجاهدت شهید رضی در انتقال تجربه و فناوری به این گروه‌های مقاومت است.

سخنگوی سپاه درباره دلایل ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه گفت: این اقدام کور ناشی از شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در غزه بود، آنها برای خلاصی از این مشکلات دست به این اقدام زدند از این رو سپاه دلیل این ترور را می‌داند.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های محور مقاومت از صهیونیست‌ها برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، گفت: صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی بیش از ۲۰۰ فرمانده و ۱۵۰۰ نفر را از دست دادند که این اعداد برای رژیمی که مدعی شکست ناپذیری در عملیات نظامی است زیاد است که البته نشان زوال آنهاست.

خبر تمکیل می شود…

کد خبر 715143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.