پیشرفت ۱۵ درصدی عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل عمرانی در شهر گفت: اجرای عملیات کف‌فرش و پیاده‌روسازی ضلع جنوبی خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر با ۱۵ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روها باید یک استاندارد اساسی را دنبال کنند و متناسب با هدف ساخت آنها این امکان را به شهروندان داده شود تا به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتوانند به‌عنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور استفاده کنند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۹ اصفهان با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر در ضلع جنوبی این خیابان حدفاصل مادی غفاری تا خیابان قدس در حال انجام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه شامل عملیات خاک‌برداری، تسطیح و ریگلاژ، بسترسازی متراکم، بتن‌ریزی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روها با مبلغ اولیه پیمان برابر ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی از پیشرفت ۱۵ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: پروژه کف‌سازی و پیاده‌رو سازی این خیابان با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان و برقراری نظم گذرگاه‌ها طی مدت زمان چهار ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: توسعه پیاده‌روها و تشویق مردم به پیاده‌روی به شرط آنکه در طراحی پیاده‌روها از استانداردها و معیارهای موجود استفاده شود، در توسعه پایدار شهرها نقش مؤثری ایفا می‌کند.

کد خبر 715141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.