«پالایشگاه» به مناطق فاقد سینما آمد

فیلم سینمایی «پالایشگاه» که تلاش عده‌ای از مهندسین برای حفظ پالایشگاه نفت آبادان در زیر آتش روزهای ابتدایی جنگ را روایت می‌کند، همزمان با اکران سراسری، توسط چرخه اکران مردمی عمار، در مناطق فاقد سینما اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از واحد اکران مردمی عمار، فیلم سینمایی «پالایشگاه» که تلاش عده‌ای از مهندسین برای حفظ پالایشگاه نفت آبادان در زیر آتش روزهای ابتدایی جنگ را روایت می‌کند، هم‌زمان با اکران سراسری، توسط چرخه اکران مردمی عمار، در مناطق فاقد سینما اکران می‌شود.

فیلم «پالایشگاه» جدیدترین فیلم در حوزه پیشرفت و دفاع مقدس، و داستان خارج ساختن تجهیزات پالایشگاه نفت آبادان از شهر در زمان حصر آبادان و جلوگیری از تعطیلی مراکز صنعتی مهم کشور در آن برهه توسط مهندسین این پالایشگاه است.

«پالایشگاه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، در جشنواره فجر سال ۱۴۰۱ با نام «گل‌های باوارده» حضور داشت و سه نامزدی و دو سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری و جایزه ویژه دبیر جشنواره را به دست آورد.

امیررضا دلاوری، بانیپال شومون، الهام نامی‌نیک، نادر سلیمانی و یاسین مسعودی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

  • جزئیات بیشتر از فیلم پالایشگاه را اینجا بخوانید

عموم مردم جهت اکران فیلم «پالایشگاه» در شهرهای فاقد سینما، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، ادارات و … می‌توانند به نشانی اینترنتی ekranmardomi.ir/movie/palayeshgah مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرند.

کد خبر 715115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.